X03

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Mak_Man, 16 sep 2003.

  1. Mak_Man

    Mak_Man Gaastra kiteboarding

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    [Centraal] X03

    Ja, ja, over 2 uur vangt als het goed is dit event in Frankrijk aan waarbij uiteraard alles met met de Xbox te maken heeft centraal staat. Waarschijnlijk zullen we dan overspoeld worden met screens en movies van de nieuwste games. Eveneens worden er uiteraard primeurs verwacht als het gaat om aankondigingen van nieuwe titels, maar ook als het gaat om eerste playable versie's (en dus impressies) van aankomende titels als Fable, Halo en Sudeki om er maar een paar te noemen.

    In deze thread kun je dus zometeen alles wat je ook maar kan vinden op het net neerzetten (links, screens) zodat andere forumgangers in een keer beschikking hebben over alle info (met bron!) en media afkomstig van de X03.

    Ik zal beginnen met wat info, en wel met een rumor:

    Microsoft zal bekendmaken op de X03 dat ze PES3 (ja, je leest het goed) van Konami zullen publishen eind dit jaar. Dat zou kunnen betekenen, maar dit is natuurlijk speculeren, dat ze via XSN sports het spel online zullen brengen. Voor velen een natte droom die werkelijkheid wordt natuurlijk!

    Link: http://www.xbox-attitude.com/news_affichage.php?id=4813
     
  2. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja ben benieuwd van PES, is natuurlijk leuk, maar in mijn ogen nog een gerucht. Hoorde echter van bronnen dichterbij dat er ook sprake van was dat ie ging komen. Please dit najaar nog!! whehe 8)
     
  3. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
  4. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    PES3 op de xbox én xsn sports? wauw dat zou echt een enorme opsteker zijn voor xbox live, een zeer goede sportsgame erbij. ben benieuwd, maar op die franse site zag het er aardig vertrouwelijk uit. we zullen zien...
     
  5. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Dat zou een linkse directe zijn!

    Nu hopen dat Sega een versie van Virtua Fighter en Shenmue 3 op de Xbox uitbrengt en we zitten gebeiteld.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Klopt maar ach er mogen best meer topics lopen

    NB alleen mods maken centrale topics aan ... en we hebben juist afgesproken om geen centrale topics meer te starten dus thread titel aangepast (tevens verplaatst naar algemeen ... want daar hoort x03 thuis)
     
  7. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    is echt focking spannend, ik word sowiezo gek als ik bedenk welke titels er allemaal nog uitkomen en iedereen weet natuurlijk wel welke dat zijn! Vind dat de Microsoft echt de goede kant op gaat, nu nog zoveel mogelijk mensen een xbox aan de man brengen, de mensen die een xbox hebben kopen die vette games toch wel.

    Zelf hoop ik op naast hetgene wat hierboven allemaal al gemeld is op nieuws van Doa- online. Lijkt me echt zwaar tof om online te knocken
     
  8. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zou Mirik ook zo'n cool plaatje hebben

    [​IMG]

    ophaal babe

    [​IMG]

    er gaan zelfs vrouwen naar x03

    [​IMG]
     
  10. vince0606

    vince0606 speedfight

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    pes 3 = pro evolution soccer 3 ?
     
  11. Ik hoop dat MS eens met geld gaat smijten op deze X03. En hoop dat ze wat meer reclame gaan maken.

    Niet dat ik reclame zo leuk vind, maar hoe meer Xboxen er verkocht worden, hoe leukere spellen we krijgen!
     
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    IK WIL OOK DOOR OPHAAL BABE NAAR X03 WORDEN GEBRACHT!!!!


    btw die pes3, zou mayb wel dat geheime stukje kunnen zijn in xbm die een week is verschoven..


    en mayb brengt X03 ons wat meer nieuws over de geheime live optie bij Ninja Gaiden! (lets hope it!) Das eigenlijk de enige titel (+top spin) waar ik info over wil lezen bij de X03..
     
  13. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Rallisport Challenge 2 ja! Verrek zeg. Verwacht ik veel van.

    Verder natuurlijk wat nieuws over DOA online en Sega GT online. Speelbare demo's van Fable, Halo 2, Breakdown (please!) en Ninja Gaiden. Het laatste nieuws over Counterstrike.

    Rare zal wel uitpakken met een speelbare Grabbed by the Ghoulies en verder meer nieuws over Kameo.

    Wat info over Jade Empire en Phantom Dust.

    [hope mode] PES 3 via Xbox live te spelen. Sega die met een aantal nieuwe titels op de proppen komt. [/hope mode]
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ik begin een blauw vermoeden te krijgen dat we zo horen dat Konami overgenomen is door Microsoft ... XSN is namelijk exclusief voor MS games ... dus 1 + 1 = ?
     
  15. Mak_Man

    Mak_Man Gaastra kiteboarding

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Konami overgenomen door Microsoft...?

    Dream on dude....!

    XSN is exclusief voor door Microsoft gepublished games.
     
  16. Hans NL

    Hans NL Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    het zou natuurlijk wel mega gaaf zijn als er met elke X.. een grote developer wordt overgenomen. dan wordt de vraag wie wordt er dit jaar opgekocht :D

    /edit is natuurlijk niet goed voor de concurrente MUHAHA }:] }:]
     
  17. Mak_Man

    Mak_Man Gaastra kiteboarding

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Check:

    Monday September 15, 8:30 am ET

    THQ and Pandemic to Unveil First Playable Version of Highly Anticipated, Tactical-Action Military Game

    WOKING, U.K.--(BUSINESS WIRE)--Sept. 15, 2003-- THQ Inc. (Nasdaq:THQI - News) today announced plans to unveil the first playable version of the highly anticipated "Full Spectrum Warrior" for the Xbox(TM) videogame system from Microsoft at Microsoft's annual Xbox gaming event, X03. Developed by Pandemic Studios, "Full Spectrum Warrior" is an original tactical-action military game scheduled for release in early 2004.

    "With its unique tactical-action style of gameplay and roots as an actual U.S. Army training simulator, `Full Spectrum Warrior' allows players to experience the precision and emotion of modern day military operations," said Jack Sorensen, executive vice president of worldwide studios, THQ. "We're delighted with initial press response to the game and believe X03 is the perfect opportunity to give game industry opinion leaders their first hands-on experience with `Full Spectrum Warrior'."

    About "Full Spectrum Warrior"

    "Full Spectrum Warrior" is based on a light infantry-training simulator designed by Pandemic Studios for the U.S. Army as a tool to reinforce Army doctrine and squad tactics among troops. "Full Spectrum Warrior" is a squad-based, tactical-action game that delivers the experience of squad level command in the heat of battle. The product was developed with expertise from University of Southern California's Institute for Creative Technologies, which worked with Pandemic to bring state-of-the-art technology to the game. Designed to simulate today's challenges of urban combat missions, "Full Spectrum Warrior" delivers a level of realism and accuracy that has never been seen in a military-based game.
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Zei men vorig jaar niet hetzelfde over Rare? :+
     
  19. Mak_Man

    Mak_Man Gaastra kiteboarding

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo, ik hoop dat jij wel weet hoe groot Konami is...

    Rare is niets meer dan een imiddels overgewaarde ontwikkelaar.

    Konami behoort zelf al tot de 5 grootste ontwikkelaars ter wereld...
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2003
  20. Hans NL

    Hans NL Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer maken al het grote nieuws bekend. doen ze dat vanavond al of gaat dat morgen gebeuren? (dan weet ik namelijk hoe lang ik nog in spanning meot zitten :))
     

Deel Deze Pagina