X05-event in Amsterdam

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door INXBOX, 9 aug 2005.

1. INXBOX

INXBOX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 9 aug 2005
  2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Kewl dan hoop ik dat ik er bij kan zijn :)

3. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    dan zal ik mijn ov al hebben, moet alleen dan nog wel ff een nep pers bedrijvje verzinnen :p

4. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is X05 eigenlijk alleen voor journalisten of voor iedereen?

5. INXBOX

INXBOX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    net even gekeken op de rai.nl site 4 en 5 oktober staat er nog niets in de planning, dus het zou zo maar kunnen!

6. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    je ne sai pas

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je kan alleen op uitnodiging binnenkomen ... dus je moet voor een tijdschrift of site werken ... anders kom je er niet in :) Alleen voor journalisten en genodigde dus.

Ik denk niet dat het de Rai word .. het zal eerder een hotel of een ander centrum worden ... De x03 werd in Spanje gehouden in een soort discotheek geloof ik

Laatst bewerkt: 9 aug 2005
  8. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    /me registreert snel xbox-reviews.nl

9. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Komt het even mooi uit dat ik exclusief eenmalig voor xboxarena werk... toch Fardo... _O_

slijm...slijm...slijm _O_

Of zullen ze er niet intrappen als je probeert 100 kaarten te krijgen voor 1 site...

10. INXBOX

INXBOX Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik meen me ooit te herinneren dat ze het in een kasteel gehouden hebben...

11. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Xo2 werd in Zuid Frankrijk in een soort van kasteel/ruine, iig in een bergdorp. Xo3 werd aan de Franse kust gehouden, Xo5 in Amsterdam? Het zou fantastisch zijn :cool:

12. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Denk niet dat jan en alleman mee kan. zal vrij exclusief zijn denk ik zo! :) Wel handig voor ons natuurlijk, hoeven we niet moeilijk te doen met reizen etc.

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hehehe hopelijk krijgt xa of mijn blog ook een uitnodiging ;)

Ik denk het niet though :eek:

14. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is toch vet kut voor jullie? Daar gaat je luxe reisje voor een saai verblijf in het voor jullie vast bekende Adam... :confused: Voor de rest van europa zal het wel geweldig zijn natuurlijk :p Coffeeshops vol gamejournalisten (6)

15. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lijp als 't in amsterdam is, kijk er wel naar uit voor 't nieuws enzo. Ik kom er toch niet binnen, dus eigenlijk boeit 't me niet waar 't plaatsvindt.. áls 't maar plaatsvindt:p

16. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    X05 in Amsterdam!!

Het X05-evenement van Microsoft zal op 4 en 5 oktober van dit jaar in Amsterdam plaatsvinden. Er waren eerder al geruchten dat dit jaarlijkse Xbox-evenement zich in onze hoofdstad zou afspelen, maar nu heeft Microsoft dit officieel bekend gemaakt.

Het Amerikaanse bedrijf ziet Amsterdam als een van de meest kleurrijke en levendige steden ter wereld. De cultuur en de mentaliteit maken van Amsterdam de perfecte locatie voor dit grote Xbox-evenement, denkt Microsoft.

Volgens Chris Lewis, een kopstuk van Microsoft, is er over de locatie erg lang nagedacht. Op de X05 zullen veel aankondigingen en onthullingen wat betreft de Xbox 360 plaatsvinden. Lewis wilde niet exact laten weten wat er in Amsterdam allemaal gebeurt:

"Als ik nu zou vertellen over waarom we Amsterdam hebben gekozen, zou ik ook al wat van onze plannen onthullen en die willen we nu juist geheim houden! Laten we het erop houden dat het na X05 in Amsterdam helemaal duidelijk zal zijn dat de volgende generatie gaming begint met Xbox 360."

Helaas kun je begin oktober niet zomaar langskomen bij de X05; toegang is alleen op persoonlijke uitnodiging.

www.insidegamer.nl

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Toppie ik kan echter nergens logo's vinden :eek:

Laatst bewerkt: 12 aug 2005
  18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben weer even gaan brainen:

Tijdens de aankodiging van de X05 vertelde de vice-president van Xbox EMEA Chris Lewis dat de lokatie van de X05 een logische keuze is. Ik heb over zijn uitspraak nagedacht en ik denk dat ik de rede heb gevonden waarom men gekozen heeft voor Amsterdam.

Amsterdam heeft naast de kanalen, uitgaans gebieden en andere genotsmiddellen nog een belangrijke funktie men heeft namelijk de Ams-IX. Aangezien Microsoft al heeft verteld dat de volgende generatie zich vooral gaat richten op Xbox Live. Met features als On-line gaming, Communiceren (voice chat, video chat) en het uitwissellen van gegevens lijkt mij de keuze voro Amsterdam me nu duidelijk.

De AMS-IX staat voor Amsterdam Internet Exchange deze is gekoppeld aan de internet backbone, hier loopt dus al het internet verkeer over. Ik kwam op internet een artikel tegen waar AMS-IX en Xbox Live genoemd word. Vanwege de AMS-IX en de belangrijke rol voor Xbox Live heeft Microsoft volgens mij gekozen voor Amsterdam.

Ik vermoed dat Microsoft gekozen heeft voor de Beurs van Berlage als lokatie, omdat hier vroeger de Amsterdamse beurs was gevestigd en dit een van het oudste handelshuis is van Europa. Dit is natuurlijk slechts een theorie en ik kan de plank hebben misgeslagen. Binnenkort zal Microsoft de lokatie bekend maken en weten we meer.

19. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had het al gelezen op je blog. Mischien kan he zo zijn, maar ik denk dat ze heel heel heel mischien ook halo 3 gaan aankondigen..

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Die kans lijkt me sterk. Bill Gates heeft al gezegd dat de volgende Halo klaar is voor de PS3 launch .... Ik vermoed dat ze met die aankondiging wachten tot het duidelijk is wanneer de PS3 uitkomt in Amerika

Deel Deze Pagina