X07

Discussie in 'Algemeen' gestart door yojesse, 22 jul 2007.

1. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik las dit : ''Vorig jaar waren we er niet bij, en dit jaar wilden we het wel eens van dichtbij meemaken: de X07. Maar nee, roet in het eten, plezier verpest, dromen aan gort. Hét jaarlijks terugkerende Xbox-event waar dé vette aankondigingen gedaan worden stopt ermee, fin, stekker eruit. Dus geen hapje en drankjes en vette nieuwtjes en games dit jaar op een of andere X, waarschijnlijk de komende jaren zelfs niet meer. En ook geen Peter Jackson interview, want daar hadden we ook wel oren naar gehad. Wat we wel krijgen, 'een andere type programma ' of gebabbel op een ander event. Jammer, we hadden wel zin in een mooi tripje around the globe...''

Bron : Www.Gamert.nl

Is dit waar?

Als het niet zo is kan je hier praten over de Xo7

2. Hezzel

Hezzel Peace in my Panties

Leuk Bevonden:
    1
    ja inderdaad alleen het is niet dat het helemaal stop volgend jaar komt hij weer en er komt een kleiner event in UK

3. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Haha, desperate for a topic? In iedergeval, X07 is dit jaar inderdaad van de baan. Nu komt er zoals akiad al zegt een kleiner event als vervanger. Uiteraard is het wel jammer want het had toch wel een leuke sfeer die X0's.

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Is geen officiele informatie over X07 en of het er komt of niet, maar er zijn wel andere evenementen dit jaar rond speciale games, dus zou kunnen.

Alizee :emo:

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Is dat een Franse zangeres ofzo? :+ En hoe weet jij nou dat dat Alizee is?

6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Stond filmpje van op de dumpert... aanrader ;)

7. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Was jaren terug een bekend en bevallig Frans popzangeresje, daarom ken ik haar. Maar daar gaat dit topic niet om, spijt dat ik het gezegd heb. :)

on-topique pleasement! Dat soort vragen kun je over PM vragen, zonder het topic mee te derailen.

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik zal niet meer off-topic gaan! Spijt! :+

/Mod Kommaan, ik post boven je nog dat je wel ontopic moet blijven, PM die vraag net zo makkelijk zonder de thread te verwarren, toch? :) (ja ik weet, mijn off-hand sub-commentaar begon het, maar daar heb ik spijt van en ik moet voor straf hard werken om het te corrigeren zoals je ziet hahahah!)

Laatst bewerkt door een moderator: 22 jul 2007
  9. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Maar Xbox heeft wel een KLEIN event in de UK.. Wat ze daar precies gaan doen is nog niet bekend, mgoed grote aankondigingen lijkt me niet ;)

10. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ook in Nederland is een evenementje of sorts. Ik ga er eigenlijk vanuit dat die het zelfde thema hebben.

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Waarom zouden ze eigenlijk die X07 er uit gooien? Ze hebben altijd al hoge ogen gegooid met dit evenemt. Het was puur patserij van wat Microsoft met de Xbox360 in huis heeft. Waarom dat stopzetten? Maar ja, er hing een prijskaartje aan en dat zag Microsoft wellicht niet zitten. Maar ik vraag me dan ook af wat die paar 1000 nou uitmaakt op een console die tot nu toe voor 5 miljard (toch?) aan verlies heeft opgeleverd.

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb gehoord dat Alizee daar komt optreden :lol: !

Is de datum van de vervanger van de XO7 al bekend? Want er komen nog veel goede spellen uit voor de 360 waar op de E3 weinig van te zien was.

Als er weinig nieuws te promoten is heeft dat blijkbaar geen zin. Iedereen koopt toch wel Halo 3.

Laatst bewerkt: 22 jul 2007
  13. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Willem: er is geen officiele uiting over dat er geen X07 evenement komt, dus je moet niet zomaar op de 'er komt geen x07'-trein springen. Die gaat misschien nergens heen.

Totdat er officiele informatie is, is het vrij nutteloos te speculeren. Plus, ik weet niet precies waar je een 'paar duizend' vandaan haalt, maar een X07 evenement kost Microsoft vele honderdduizenden, zoniet miljoenen euro's. En een groot verlies betekend niet dat ze geld over de balk willen smijten natuurlijk, dat is non-logica dat je daar gebruikt. :)

14. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    de X-- is al een keer eerder een jaar niet doorgegaan..
    Gwoon omdat ze waarsch niet zoveel meer aan te kondigen hebben.. Hebben net de E3 gehad en daar hebben we alle aankomende toppers voor dit jaar gehad.

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Er was volgens wikipedia geen X04, maar hield Microsoft niet iets soortgelijks in Amerika toen?

16. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat het wel weer komt want ik wil wel een X07 Faceplate :+

Deel Deze Pagina