ik heb dat spel net gekocht en ik bevind me in de eerste of 2de level dat ik in aanraaking ben gekomen met een donkere dame we staan met ze'n 2 op een dak van een verdieping en op een gegeven moment zegt ze dat we nog een hoger moeten gaan ze pakt vervolgens een haak en gaat zo omhoog maar voordat zij dat doet geeft ze mij ook een haak maar waar vind ik die terug er word op de hud display verteld dat je naar boven moet kijken en de actie knop {x} ingedrukt moet houden maar geen shit gebeurt er ..ik kom gewoon niet omhoog! en ik kan nergens zo een haak vinden.....help mij aub...thanks!
Ik zat daar ook even te klungelen, je moet dan naar rechts drukken op de D-pad. Dan krijg je de haak!
thank bro!...ik gaan dat vanavond effe proberen...ik hoop dat je gelijk hebt..zoniet dan......ra ta ta ta ta!...grapje
ey als ze de ene draad van je dicht gooie moet je nie gelijk een andere openen maar zoeken naar de XIII tread daar staat alles in. (jeez somige mensen...)
Hey ik zit ook vast in een lvl, ik weet niet meer hoe hij heet, maar je moet iemand afluisteren en een microontje in een beige tent verstoppen, maar als ik die 4 guards dood en verstop, plaats ik die microfoon en als ik dat heb gedaan gaat gelijk dat alarm en is het game over, wat doe ik verkeerd?? Help... alvast bedankt