Hallo, dit is mn eerste post hier =) Maarja, ik heb de game 007 Quantum of Solace gekocht en na singleplayer te beaten keek ik even bij de achievements. Tot mijn grote verbazing zag ik dat ik 'Licence to Kill' (Kill an enemy with one shot) niet ge-unlocked had. Ik had nog een account op mijn xbox staan, ik logde daarop in en vermoorde de eerste vijanden die je tegen komt. In één keer door z'n hoofd, en de achievement was geunlocked... Ik heb het nu al 100 keer met mijn 'main'-account geporbeerd, ingelogt op live, met updates zonder updates echt ALLES. Nogsteeds zit ik met het probleem. (dit geld ook voor de achievement waar je er 50 moet doden met 1 schot, en ook die van 'disable 10 cameras') Nu is mijn grootste zorg of het aan mijn account kan liggen, want dit is niet de eerste keer dat ik een probleem heb met achievements. Dankjewel -Justin
mss kan je je vraag hier stellen: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=115339&highlight=quantum of solace
Ik denk dat het erg lastig gaat worden om die nog te unlocken aangezien je de opvolgende achievement met 50 one shot kills al hebt.. Enige wat ik kan bedenken is save-game weggooien van James Bond en opnieuw proberen, maar dan zou ik eerst even alles doen wat je nog wil doen in de game en als je hem toch weg wil doen dat als laatste probeert..