Beste mensen, Ik verkoop bijna al mijn spellen, omdat ze helaas weinig meer worden gespeeld. Alle spellen kunnen in één keer verkocht worden, los of in een leuke combo. Stuur maar een PM, doe een leuk bod of bied een spel te ruil aan. Van links naar rechts: Tom Clancy's Endwar - Shadowrun - NFS Undercover - Clive Barker Jericho Fifa 09 - Sega Superstars Tennis - Fable II - Top Spin 3 Forza 2 - Lego Indiana Jones - Bully Scolarship Edition - Viva Pinata Viva Pinata Party Animals - Pure en Lego Batman - XBL Arcade - GTA IV Mvg, Willem-P
Hoeveel voor Fifa 2009, GTA 4 en Lego Indy samen of los per stuk? en wat zit er op XBL Arcade precies ?
Voor 12 incl. is die van jou. Fifa 09 10 GTA IV 20, omdat ik hem nog af en toe speel Lego Indy 5 En die XBL Arcade is echt een aanrader, zitten 5 arcade games op zoals pacman, uno, soort guitar hero en nog 2 dingen. Je kan hem voor 5 kopen. En Fifa, Lego en XBL Arcade samen zijn 15 excl.
GTA doe ik eigenlijk liever niet weg. Pure en Lego Batman kan je kopen voor 10 excl. , hebben we dan een deal?
Heb interesse in Fable 2, zag dat je hem voor 12 euro aanbood. Zou een PM op prijs stellen als je een deal wilt maken.