Borderlands is mischien niet helemaal voor mij, maar ik hou hem wel in gedachten. Bedankt.. heb ik ook. Beste game ooit. Waarom weg doen? De vieze vieze, deez.
ja zeker een goeie ruil maar nog geen deal, maandag sluit ik deze ruil als jou bod dan nog steeds staat en de beste is. Dan hebben we een deal, deez
Okay, ik hoor het maandag wel van je. Ik kan hem namelijk ook ruilen voor Modern Warfare 2 maar ik denk toch dat mijn voorkeur uitgaat naar AC II.
ik vind vind shooters niet zo heel veel aan en met CODMW2 vind ik het te veel van het zelfde als alle vorige. Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders. Je hoort van me, :b:
ik ben nog op mijn werk en ben vanavond om 20.00 terug. Als er dan geen beter bod is neem ik met plezier jou Forza aan. Wel jammer dat die gratis bij je Elite zat .. Ik wou een paar dagen wachten voor mensen die met kerst een spel gekregen hebben en er niks aan vinden snapte. Dus vanavond rond ik het hele gebeuren af. Alvast bedankt, :b:
het is een deal. morgen krijg je de info. druk bezig op dit moment. sorry jos de game is voor Daz.. :b:
CLOSED CLOSED CLOSED CLOSED CLOSED CLOSED CLOSED CLOSED CLOSED CLOSED CLOSED CLOSED CLOSED CLOSED CLOSED CLOSED CLOSED CLOSED