Hai, Ik heb hier nog Batman: Arkham City liggen, en ik wil 'm verkopen omdat ik er geen tijd voor kan vinden naast Saints 3, Skyrim en AC Revelations De Catwoman code is helaas al gebruikt. Nou betreft het wel de versie uit de CE, en de makers vonden het een goed idee om er geen normaal hoesje bij te leveren. Die heb ik dus zelf uit moeten printen. Hier zie je echter nouwelijks wat van, en persoonlijk vind ik deze boxart nog vetter ook Bovendien krijg je mijn ongebruikte CE-codes er ook gewoon bij! Het gaat om de Dark Knight Returns Skin, de Iceberg Challenge Map en de officiele Soundtrack (via download dus). Hij is ook 100% PAL, ookal zegt de boxart dus anders. Zie voor meer info de foto's. Mocht je meer vragen hebben, ask away! Mvg, PePzi
Misschien later, als ik geen geïnteresseerde kan vinden. Of Donfanatos moet akkoord gaan met 25 incl. zonder codes, dan kunnen de codes naar jou, Fergie
Niks, je krijgt de game en de codes (waaronder dus de soundtrack). Let op, ik verkoop de versie uit de CE, niet de CE zelf