!!! BELANGRIJK !!! Lees a.u.b. mijn openingspost goed door! Te koop voor de Xbox 360: - Midnight Club: LA - Call of Duty: World at War FAQ Ik heb het product/geld verstuurd. Wanneer krijg ik mijn aankoop? Zodra ik mijn game/geld binnen heb, stuur ik mijn game/geld diezelfde dag nog naar jou. Waarom heb ik nog steeds niet mijn game/geld binnen? Ik heb het soms nogal erg druk en omdat ik nog minderjarig ben, moet ik wachten tot mijn vader tijd heeft om geld over te maken. Ook komt het soms voor dat ik het geld/game niet op tijd heb kunnen versturen. Ik laat dit altijd weten d.m.v. een PM (of sms; jouw voorkeur). Ik ben het niet met jou eens. Wat moet ik nu doen? Als je het niet me eens bent, dan kan je dit altijd tegen me zeggen en dan zoeken we een oplossing. Het spel wat jij zoekt, is een Classics versie. Maakt dat uit? Ja, mij maakt dat wel uit. Als je een game hebt die ik zoek en je hebt een Classics versie, dan heeft het geen zin om met mij te onderhandelen. - Rood is weg - Blauw is in onderhandeling Meer vragen of heb je interesse? Reageer dan hier in mijn topic of stuur me een PM.