Ik heb echt super veel spellen en wil ze allemaal verkopen en of ruilen ik heb spellen van 6 jaar geleden tot aan nu ongeveer 50 in totaal dus zeg wat je zoekt en wat je ervoor wilt geven of ruilen en dan reageer ik gewoon!
ja da klopt maar ik ben niet thuis en het zijn egt teveel om allemaal in te typen kheb van bijna alles wel iets van shadowrun tot viva pinata en van prince of persia tot COD MW2 enz enz echt vanalles wel wat kzal dr een paar noeme die ik zo weet: Call of duty MW Call of duty MW 2 Bioshock 1 bioshock 2 Assasins creed 1 assasins creed 2 soul caliber 4 shadowrun battlefield bad company 2 Fifa 10 Halo reach halo ODST Halo 3 Saints row 2 Ninetynine Prototype Viva piniata lego batman NFS carbon NFS pro street Forza 2 Naturo rise of a ninja ninja gaiden 2 Mirror's edge Het laatste deel van Final Fantasy XIII ofzo? En verder weet ik het zo niet uit mijn hoofd in iedergeval nog genoeg meer! en ook nog wel nieuwere maar kweet ze zo even niet.
wat betekent ntsc-j ? en just cause heb ik al, vergeten erbij te zetten omdat ik t dus niet onthoud welke spellen ik allemaal heb sorry daarvoor.
ntsc-j betekend praktisch gezien dat er wat Japanse tekens op de hoes staan en dat het boekje in het Engels is...
hmm, Ik heb wel belang bij modern warfare 2, en ik vroeg me af of je dead rising 1 ook hebt? voor modern warfare 2 bied ik: combo uit dit lijstje; (of Farcry 2 limited edition) - Enemy Territory; Quake Wars - Fifa; Euro 2008 - Motogp '06 - Need for speed; Carbon (2X) - Project Gotham Racing 3 - Sega Rally - Stranglehold, John Woo's. - Topspin 2 - Halo 3 - Pro Evolution Soccer 2008 - Project Gotham Racing 3 - Saint's Row 1 - The Godfather 2 - Lego Indiana Jones/ Kung-fu Panda - Viva Pinata/ Forza Motorsport 2 mocht je dead rising hebben wil ik daar ook 1 game van bovenstaande lijst voor bieden. mocht er niks voor je tussenzitten, laat dan even weten wat de vraagprijs in euro's is.
Fifa 10 heb ik en GoW 1 en 2 ook UFC09 heb ik gehad en vond het echt een klote spel dus sorry no deal....