Hai Mede XBW'ers,
Ik zit op het moment in dubio, en hoopte dat jullie mij ermee kunnen helpen
(En dat de mods dit topic ook ff open laten ookal voldoet het misschien niet helemaal aan de regels).
Ik zit, zoals waarschijnlijk veel van jullie, ontzettend te wachten op Gears of War 3 die 20 september uit gaat komen. Nou heb ik vanmiddag vernomen dat ik toch nog redelijk makkelijk en voor een redelijke prijs de Epic Edition uit Engeland kan halen. Enige punt is dat ik die waarschijnlijk een week of langer na de release binnen ga hebben, en dat trek ik niet 
Mijn plan is dus om nu de Epic Edition te bestellen, op de 20e gewoon de Limited Edition (die ik al gepreorderd heb bij de Game Mania) te gaan kopen en die te gaan spelen, en zodra ik dan de Epic Edition binnen heb de Limited Edition te verkopen.
Mijn vraag aan jullie is dus, voor de mensen die wel een weekje of 1 á 2 geduld hebben, wie o wie wil voor een iets kleiner bedrag mijn Limited Edition overnemen, ongeveer een week na de release? Ik ga er zo'n 65 euro voor betalen dus ik zat te denken aan iets van 55 euro?
(Verzendkosten komen daar natuurlijk nog bovenop. Ik heb geen idee of de LE door de brievenbus past though, dus die zullen varieren van 3 euro tot 6,75.) Bieden mag natuurlijk, maar hou het redelijk.
Wat ik ook kan doen is, mocht daar vraag naar zijn, de gewone i.p.v. de Limited Edition kopen en dan gaat er iets van 5 tot 10 euro van bovenstaande prijs af, afhankelijk van voor hoeveel ik 'm hier in de buurt kan vinden. 
Mocht ik een deal sluiten met iemand laat ik eventuele codes en dergelijke natuurlijk ongebruikt! En ik ga altijd zeer goed met m'n games om dus je zult geen krasje op de disc of vouwtje in het boekje aantreffen.
Ik wil jullie iig alvast hartelijk bedanken voor het lezen van deze lap tekst 
Mvg, PePzi
Laatst bewerkt: 12 sep 2011