Dankzij het stelletje ****** van de klantenservice van activsion krijg ik na het stuk gaan van mijn guitar geen nieuwe meer. (lekkere service maar daar laat ik me een andere keer wel over uit Zoek ik een nieuwe guitar iemand die er nog eentje heeft staan liefst 1 van gh 4+ Noem je prijs ik ga niet bieden @ mods sorry uit pure frustratie vergeten xbox360 in mijn topictitel te zetten
hoeveel voor de gh 2 guitar @ andere 2 voor € 20 incl neem ik hem over zoek eigenlijk de hogere versie maar tot die tijd wel leuk
Ik heb een GH WT gitaar voor je, de strumbar piept wel een beetje enzo... Beetje de kwaaltjes van toen het spel net uit was, mocht je dit niet erg vinden pm maar wat je er voor wilt geven
Mja voor 20 incl (zoals ik hierboven lees) houd ik 'm liever zelf nog een tijdje. Of je moet in de buurt van Alkmaar wonen, dan verandert de zaak.
Interesse in de Guitar Hero: Metallica gitaar + nog een ander frontje ? Heb het spel ook nog liggen hier !
heb ik zelf al zoek echt of gh mettelica of aerosmith + guitar ander alleen de guitar eerste die mij een foto kan pmen en een goede guitar heeft van rond de 22.50 ga ik hem waarschijnlijk van kopen
Voor 40 euro kan je die van mij krijgen (Gitaar van GH World Tour). Is weinig gebruikt. Doet het perfect.