[X360] Halo 3 E3 Topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Weggooi32, 2 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Als er ook maar één game z'n eigen topic verdient :cool: ...

Zeer waarschijnlijk dat er eindelijk nieuws komt omtrent Halo 3. Laatste maanden steeds meer speculatie (bijvoorbeeld over de subtitel Forerunner). En het schijnt dat er op de E3 een filmpje van zo'n 2 minuten getoond gaat worden. Niet veel, maar ze moeten zich dan wel in die 2 minuten bewijzen, dus kun je rekenen op een spectaculair filmpje :).

Hieronder is dus nog niet bevestigd.

2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb er weinig over gelezen/gehoord de laatste tijd, maar wat ik hier lees, kan wel heel interessant worden! Als het goed uit gewerkt wordt tenminste..

Ga het zeker in de gaten houden!

3. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop in ieder geval dat het spel 'baanbrekend' zal zijn en niet een soort Halo 2
    met iets betere graphics. Deel twee was goed door de toegevoegde multiplayer, maar nu verwacht ik toch wel een tikkie meer. Een MMO shooter klinkt daarom goed in de oren als de geruchten een beetje kloppen.

4. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    idd, eigenlijk was halo 1 beter dan 2 .. bungie had sommige dingen goed verpest

5. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Mja vreemde is, als je de vernieuwingen op een blaadje zag leek het wel baanbrekend. Voertuigen boarden, dual wielden zijn al twee vernieuwingen die behoorlijk groots zijn... toch viel dit in de praktijk wel mee...

6. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit was dus wél het E3 subforum, vergeet alles wat ik zei 8)

Laatst bewerkt: 2 mei 2006
  7. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Nou halo 2 ging meer in de singelplayer om de verhaal lijn...

@ontopic
    Het zou me mooi lijken als en een combinatie van;
    Black zijn ''vernietiging'' mogelijkheden
    Halo 2 zijn multiplayer mogelijkheden
    en de vrijheid van Oblivion

Dat zou in mijn ogen dé perfecte game aller tijden zijn....

8. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Doe er ook nog maar een vleugje Battlefield bij. Dan zou de game perfect zijn...

9. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wtf is MMO g

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Massive Multiplayer On-line First Person Shooter

11. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Halo moet niet a`la battlefield worden het moet gewoon Halo blijven en misschien wat dingen toepassen maar niet gewoon veranderen in battlefield.

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom krijg je dit idee, in theorie lijkt halo 2 al heel erg op Battlefield. Flinke maps met flink wat voertuigen.

13. Ik hoop dat ze de single-player gewoon geschrapt hebben en Halo 3 in november uitbrengen als multyplayer klapper._O_
    Zolang er maar weer 'matchmaking'_O_ inzit met multyteam(3vs3vs3vs3 ) en teamslayer(4 vs 4), en ze alles nog een beetje opgepoetst hebben en er nieuwe versies van alle guns en voertuigen inzitten ben ik tevreden._O_

Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2006
  14. mars15

mars15 Guest

ik ook leve matchmaking

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Toch wel grappig hoe mensen om totaal verschillende redenen van een game kunnen houden. Want ik wil het precies andersom zien. Gimme meer cutscènes, meer meeslepend verhaal, langere campaign._O_

16. De singleplayer van halo 1 heb ik wel aardig suf gespeeld, maar die van deel 2 slechts 1 keertje op normal. Die kon me niet echt zo boeien.
    Van Team Slayer heb ik er daarintegen al wel 2816 potjes op zitten8)

17. NaZ

NaZ X&Y

Leuk Bevonden:
    0
    @The Matrix,

Als Bungie alles wat je hebt opgenoemd combineert met meer wapens die geweldige vuurkracht hebben (wederzijds --> dat de AI van de Covenant/Flood wat hoger komt te liggen), met meer singleplayer en het wat langer laat duren.. dan zou het echt hemels zijn..

18. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het met The Matrix eens. Het verhaal is gewoon heel erg vet en nog niet af...Dat betekend dat er een nieuwe singleplayer verhaallijn komt lijkt mij.

Wat NaZ zegt over de verhoging van de AI van The Flood is een beetje raar, omdat The Flood een beetje zombies zijn. De AI was al erg goed voor die zombies.

19. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    The Flood moet dood. weg wezen. dan is het een goed spel

20. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of ik een MMO wel zo leuk ga vinden... Dan heb je toch al snel Frame Drops en weet ik veel wat en dat komt het spelgevoel nou niet echt ten goede. Ik zie veel liever een sterke single player mode met een goed verhaal en een mooie multiplayer dan een MMO denk ik...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina