hey zoals de titel het al zegt zoek ik red dead redemption en rockband ac/dc zonder gitaar. ik heb deze spellen te ruil. devil may cry 4 grand theft auto 4 brothers in arms hell s highway saints row 1 call of duty 4 modern warfare frontlines fuel of war (easy achievements ) battlestations midway resident evil 5 operation flashpoint dragon rising dante s inferno overlord 2 james camerons avatar
misschien een idee om dan je advertentie even aan te passen ? heb btw acdc rockband zien liggen bij dimension plus in groningen !
ik heb eerlij gegegd geen belang bij een ruil, maar ik heb evt. RDR binnenkort wel.. laat maar weten wat je ervoor over hebt, of de ruil moet wel hee lerg in mijn voordeel zijn.
doe jij maar een bod haha.. RDR is een beetje afhankelijk van de uitslag van m'n examens/ de verkoop van m'n xbox 360/ of het spel me nog aan trekt als ik het weer een poosje heb geprobeerd
hehe ben niet zozeer op zoek naar leuke spellen, ik doe jou er een plezier mee.. ik verkoop ze toch direct weer gezien ik zo snel mogelijk van al m'n games af wil.. maar goed t mag wel wat in mijn voordeel zijn IMO, gezien ik de games ook weer moet verkopen en al het gezeur/ de eventuele wachttijden eromheen heb . dus laat maar weten wat voor'n mooi bod je in gedachten hebt.