Ok, Ik heb nog niet echt nieuws gecheckt enzo dus mischien komt het al en is dat zeker... Maar wat denken jullie zou er nog wat in-game spul komen van DA op de E3? Lijkt me wel super vet ben altijd al fan geweest van SC dus, Jammer genoeg is de game verschoven.
Als Splinter Cell: Double Agent dit jaar nog uitkomt dan denk ik wel dat er ingame stuff te zien is. Toch ga ik er van uit dat het niet geheel ingame is, net zoals de Brothers In Arms: Hell's Highway trailer. Edit: ik lees net in het Xbox 360 E3 thread dat er een demo uitkomt dus...hij zal speelbaar zijn.
Ik vondt splinter cell altijd wel fijn, maar hoe ik weet heel nieuwe richting ben blij dat ze weer its nieuws gaan doen.
Spel moet als het goed is in september uitkomen en is al een keer verschoven(van begin 2006 naar september). Ik hoop in ieder geval op een speelbare demo.
Ik ook, Of 100 filmpjes alhoewel dat is wel irritant om te downloaden dan maar: 1 filmpje van 100 minuten.
Het verhaal lijkt me gewoon super. je kunt verschillende keuzes maken tijdens het spelen van het spel.
hij moet toch nog dit jaar uitkomen toch? ik denk dat ie dan wel speelbaar zal zijn op de e3 maar dat wij op marketplace enkel een demo zullen krijgen... alhoewel ik nog geen enkele splinter cell gehad heb denk ik wel dat ik deze ga kopen met name ook omdat het maken van keuzes het spel beinvloedt!
Ik hoop echt zo op een demo van dit spel bij de E3. Wat lijkt me dat cool, ik begin al bijna te kwijlen als ik eraan denk .