Hoi allen, ik heb vier games die ik nooit meer speel. Heeft iemand er interesse in? - Alone in the dark - Eragon - Lost - Viva Pinata Daarnaast heb ik ook nog wat dvd's: 1 euro: - Rock Legends 3 euro: - Slackers - Skippy (niet de kangeroe ) -Foyle's war - Capricorn One - Busta Rhymes Everything Remains Raw - 8 Heads in a duffel bag - 4 dogs playing poker 4 euro: - 11:14 -Basement Jaxx The Videos - Crow II - Employee Of The Month (niet de versie met Jessica) - Gaston's Was - Girl with a pearl earring - Jabberwocky - Beste van de lama's deel 1 - Missing Pieces - Osbournes seizoen 2 - Thr3e - Twisted
Misschien moet je de topicregels maar eens lezen i.v.m. met je topictitel Het gaat hier niet zoals op Fok.nl
Inderdaad. Het gebruik van TK/TR tags is niet meer nodig door de nieuwe opzet van de X-bazar. De zogenaamde consoletag is daarentegen wel verplicht. De regels zijn [xbazar]hier[/xbazar] te vinden.
Lost lijkt me wel wat, kan jij iets vinden tussen: Stranglehold, Mercenaries 2, Fifa 09, Army of Two?
Lost voor iets van mij? Beowulf (promo) Bomberman Act zero Fifa 07 The outfit Viva pinata(klein stukje uit het doosje) Rainbow six quake 4 007 quantum of solace
Hoi allen, sorry al een tijdje niet meer gekeken @VOltreffer: Zit niet echt iets voor mij tussen... @hahiha1: Rainbow Six lijkt mij wel leuk! PM mij maar.