1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[X360] Win Call of Duty Modern Warfare 3 voor niks!! (verloting)

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Wesley21, 28 mei 2012.

  1. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik wil de game niet want anders kan ik met m'n leeftijdsgenoten spelen terwijl ik juist met volwassen wil spelen ^^ Veel succes met uitkiezen :p !
     
  2. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    Leuk initiatief! goede "regels" ook haha :)

    wat een schijt game, je kan nog zo goed spelen maar als er een lucky noob met een killstreak langskomt ben je de sjaak : /
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2012
  3. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef dit spel niet, want dan wordt ik herinnerd aan alle frustraties en rage, die ik de afgelopen 3 jaar met deze reeks heb beleefd.

    Arme buren.
     
  4. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Die klote game hoef ik ook niet. Ik hou niet van schieten, vrede op aarde !!
     
  5. cCmaster x

    cCmaster x Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoef deze spel omdat me ouders het te gewelddadig vinden en ik hello kitty moet spelen.
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik wil hem niet daar ik taoist boeddhist ben. Het is tegen me geloof, laat alles leven, incl Patty Brard.
     
  7. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik hoef hem niet omdat ik die klote game toch al thuis heb liggen en hij telkens geleend wordt en ik hem zelf toch nooit kan spelen.
     
  8. arie11

    arie11 Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom wil ik geen mw3?!
    Omdat ik dan heel de zomervakantie binnen zit en dan niet bruin word!!!
     
  9. nick30

    nick30 Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoef hem niet want ik word in de eerste minuut al afgeknalt:b:
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ik wil hem niet want waarschijnlijk krijg ik gewoon call of duty 4 modern warfare met een 3 erachter geschreven met stift omdat ik het verschil tussen de games toch niet zie.
     
  11. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik wil deze game niet maar doe mee zodat je volgende week maandag nog meer reacties moet doorspitten om een winnaar te kiezen.
     
  12. Ferry86

    Ferry86 Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    OMG wat een reacties!

    Dat mensen dit spel spelen zeg:emo:

    Vond COD4 het beste, maar dit spel is echt niet het kopen waard. Nee ik speel gewoon BF3:)

    Laat ze maar eens wat vernieuwing brengen in plaats van steeds hetzelfde.:emo::F:
     
  13. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik hoef hem niet omdat ik de noobtubers meer dan zat ben en ik hem al heb liggen :)
     
  14. Dennis_88

    Dennis_88 Half Baked

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hem niet omdat ik te lui ben om hem door te verkopen.
     
  15. y3nis

    y3nis Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hem wel want dan kan ik experimenteren.
    Ik begraaf hem dan in de tuin, in de hoop dat plastic een goede voeding is voor mijn appelboom.

    Is plastic wel goed voor de appelboom? klik hier om erachter te komen.
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2012
  16. Terror NL

    Terror NL Come at me brah

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef m niet omdat Cod MW3 mijn cock blockt en mijn vriendin dan kwaad op me word.
     
  17. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik wil deze game niet, om verschillende redenen.

    Deze game meurt, hij stinkt, als een IT nerd die heeft gerookt en net koffie heeft gedronken. Een enorme walm komt uit de disc zetten zodra je hem in je Xbox doet. En niet alleen dat, vrouwen moeten deze game ook niet. Het is een game voor watjes, voor mannen die niet weten hoe ze een echt gun moeten bedienen, laat staan dat mannen die deze game spelen weten hoe ze met een vrouw om moeten gaan. Alleen daarom al zou je deze game gewoon niet moeten willen hebben.

    Maar er is nog een reden dat ik deze game niet wil. Altijd als ik shooters speel ben ik na 1 kogel dood en mijn tegenstanders na 10 kogels nog niet. Ze cheaten, allemaal. Ze moeten valsspelen om te kunnen winnen. En als je er wat van zegt dat kicken ze je gelijk uit hun dedicated server of halen ze hun hollemaatjes van de clan erbij om toch hun gelijk te halen. Want mannetjes die shooters spelen kunnen niks alleen. Alleen daarom al wil ik deze game niet, ik wil niet dat mensen denken dat ik ook zo een hufter ben.

    Maar er is meer waarom ik deze game niet wil. Het is Call of Duty. En Battlefield is gewoon beter. Stukken beter zelfs. Ik verlies nog liever tijdens een potje Battlefield dan dat ik moet verliezen tijdens een potje Call of Duty. In Call of Duty moet je ook overal naartoe lopen omdat er geen voertuigen zijn die je kunt besturen, ik word er al moe van als ik er aan denk.

    Waag het niet om deze game naar mij op te sturen. Ik zoek je op, zal je vinden en zal je de disc laten opeten in combinatie met mijn zweetsokken. Opdat je zult leren geen schijtgames naar mensen op te sturen. Je bent gewaarschuwd. Ik ontvoer je naar een aftandse flat in Alkmaar zuid en zal heel de wereld laten weten hoe jij mensen mishandelt door ze dit soort games onder de neus te douwen. Ik bel Amnesty International en zal ze vragen mij te ondersteunen. Mij en ik. Als oorlogsslachtoffer van de Call of Duty reeks.

    Het moet niet gekker worden.
     
  18. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    ^ 8)

    Maar m'n tafel staat gewoon recht, dus MW3 heb ik niet nodig om onder een tafelpoot te schuifen
     
  19. gewei

    gewei Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil hem niet omdat black ops 2 eraan komt en ik deze ga kopen dan heb ik mw3 helemaal niet meer nodig
     
  20. Tomschayk

    Tomschayk ...

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil MW3 niet omdat dan de komende maanden er zo uit zien:

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina