1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [X360]Xbox Live NAT Probleem - downloaden, gamen met vrienden, etc [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Normaal zou het een kwestie moeten zijn van gewoon in- of uitschakelen, niet? Activeren, en dan je router herstarten.
     
  2. PIREKE

    PIREKE Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    dit staat er nu:

    Turn UpNP on (dit staat aangevinkt)

    advertisement period (minutes) 30
    advertisement period ( in hops) 4



    dus gewoon terug afvinken en dan etrug aan en dan router uit het stopcontact halen en na 10 seconden er terug in?
     
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Laat die advertisement period settings maar gewoon op standaard. En inderdaad, even herstarten en dan ook je xbox aanzetten en terug xbox live connectie test uitvoeren. Alles in orde zo?
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Als het al aangevinkt is is het prima. Kan je al die port forward instellingen weer verwijderen. Dan zet je DHCP in je router ook aan. En dan je Xbox360 instellingen automatisch laten doen, en dan moet het werken.
     
  5. PIREKE

    PIREKE Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, heb ik allebei gedaan, ik deed de test en het probleem is er nog altijd...
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2009
  6. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Update je firmware versie anders eens.
     
  7. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok ff een probleempje, ik moet mn payment options vernieuwen (mn cc is verlopen). Alleen ik heb geen nieuwe cc, ik heb al een code gekocht, maar als ik die redeem krijg ik de message dat ik eerste die opties dus moet vernieuwen. Dus hoe los ik dit op, zonder dat ik een nieuwe cc moet in voeren (als dat mogelijk is)?
     
  8. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Is je CC verlopen en is je account gelockt?
     
  9. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik zien of die gelocked is? Ik heb mailtjes gekregen dat ik mn cc moest bijwerken, maar dat gaat niet echt als er niks aan te passen is dus had ik niet gedaan, dus ja hij is verlopen.
     
  10. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Krijg je geen bericht daarvan ofzo, en als je modify membership doet? Want normaal krijg je een bericht als automatische verlenging aanstaat en je CC is verlopen.. Als je dat niet aanpast kan je account gelockt worden even. Moet je normaal even voor naar MS support bellen en dan je membership aanpassen.
     
  11. Snipermr

    Snipermr Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer de poorten open te gooien van mijn Xbox maar ik weet niet hoe ik dat doe en welke ik moet open gooien? Ik heb de hele tijd problemen met mn NAT ofzo en Firewall

    INFO OVER MIJN ROUTER

    WRT54GL Linksys
    Firmware Version : v4.30.7


    En een fototje en kan iemand een screen geven van wat ik daar moet invullen alvast bedankt!\
    [​IMG]
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Wat al is gezegd: uPnP gebruiken in combinatie met DHCP, en dan werkt het vanzelf.
     
  13. VerteX FresH

    VerteX FresH Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet online met Modern Warfare 2 , dit komt doordat mijn Nat op Strict staat.
    Ik heb geen flauw idee hoe ik dit kan verhelpen , ik heb tijdje terug gekeken op mijn routerpagemaar werd er niet veel wijzer van.
    Kan iemand mij misschien helpen?
     
  14. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Zou je misschien wat meer informatie kunnen geven (zie startpagina)...
    Een van de standaard adviezen als je met een router werkt is, UPnP (& DHCP) aanzetten, manuele portforwards voor je xbox verwijderen en ook geen gebruik maken van DMZ, verder je router resetten... Dit zou je alvast eens kunnen proberen. Anders moet je wat meer info geven over je verbinding etc.
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mijn heeft hij een Ziggo abonnement.

    De combinatie Ziggo , WRT54G en UPnP heeft hier altijd perfect gewerkt.
     
  16. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
  17. MaikelJ

    MaikelJ Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier dus niet! Upnp staat enabled, heb alles al liggen kloten, maar niks werkt GVD! Ben echt gefrustreerd, ben al weken aan het kutten ermee, kan niet eens normaal COD spelen zo... Ideen?
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb jij ook een WRT54G ???
     
  19. VerteX FresH

    VerteX FresH Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eerst dit probleem ook maar het is mij gelukt , ik heb gewoon op mijn routerpage die poorten opengezet met behulp van de info van portforward en van de begin post.
    Ik had daarna die portchecker gedownload om te kijken of die poorten nou openstonden of niet. Hij gaf aan dat dit niet het geval was. Dus ik gefrustreerd naar mijn xbox , Mw2 aan en zie tot mijn verbazing dat dit er staat: NAT: Open , op mijn pc gaf ie dus aan dat ze nog dicht stonden en Mw2 geeft aan dat ze open staan? Het maakt mij niet uit ik kan eindelijk online spelen met MW2 :D
     
  20. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Nogal logisch, je kan handmatig de poorten maar naar één IP tegelijk forwarden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina