1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [X360]Xbox Live NAT Probleem - downloaden, gamen met vrienden, etc [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Gdzr, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat heb ik ook al gedaan, verder precies zoals de hier geposte handleiding zegt!O-)
     
  2. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Niemand die weet waar ik dit moet doen?

    [​IMG]
     
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Je hebt een statisch IP aan de xbox toegewezen, dat weet je dus, als je toch voor portforwarding gaat moet je die gewoon naar dat IP forwarden. Wat is het juist dat je niet vindt?
     
  4. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Dat heb ik gedaan maar dan heb ik geen live meer. In de tut. vid. op de eerste pagina veranderd hij ook in de router nog iets. Dit weet ik niet waar ik dat moet doen.
     
  5. Bojangles

    Bojangles Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: Strict NAT, waardoor ik sommige friends niet kan joinen, moeilijk xbox live potjes kan vinden.
    Welke provider?: HetNet, KPN
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: ADSL
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: Download is rond de 1000kb/s, upload 70kb/s

    Modem

    Welk merk modem heb je?: Thomsom
    Modem type?: TG787v2
    USB/ Ethernet?:?? ethernet denk ik

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: Pardon? :p
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Windows (volgens mij, want heb na Windows 7 niks anders meer geinstalleerd)

    Router

    Welk merk router heb je?: zelfde als hierboven
    Welk router type?: zelfde als hierboven
    Welke firmware?: 8.2.2.1
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Via homeplug, met een kabel dus

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: Strict nat, niet kunnen joinen friends
    Wat heb je geprobeerd?: alle poorten uit de OP open gezet bij 'Xbox Live' bij de routerinstellingen, toen een IP gegeven aan me Xbox, toen dat IP toegekend via de router instellingen
    Waar stopt de test?: Nergens
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): Router resetten.. :')

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?:
    Strict


    Heb echt zo veel geprobeerd.. Please help :mad:
     
  6. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    He!

    was gelukt om me nat op open te zetten maar nu doe ik me xbox aan en mw2 erin en nu staat er weer nat type: strict????? |:-|:-|:-|:-|:-|:-

    iemand???? en me ip adress staat op auto. dus die is niet veranderd.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Die is dus waarschijnlijk WEL veranderd, kijk eens in de router naar welk ip adres je poorten hebt geforward en stel die eens als vast in op je 360
     
  8. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat ip adress wat in me router staat in mijn xbox vast gezet maar dat kan hij niet verbinden met xbox live???? als ik hem dan weer op auto zet doet hij het weer?? ik heb ook vandaag gegamed met me maat die nam zijn xbox mee naar mijn huis en aangesloten op mijn router en hij had wel nat type op open staan das raar. ik word er gek van:'-( iemand anders oplossingen?
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dus als jij het ipadres waarnaar je specifiek in je router porten geforward hebt invoerd als vast ip-apdres op je 360 dan heb je juist GEEN xbox live meer?

    Dat kan ik me bijna niet voorstellen, tenzij er zowieso iets die portforwarding in de weg zit. Heb je toevallig ook upnp aanstaan? Meest aannemelijke lijkt me dat je iets bij het handmatig invoeren van je netwerkgegevens verkeerd hebt gedaan.

    Wat vul je precies in?

    (dus welk ip, gateway, subnet, dns server)
     
  10. GhostMaluku026

    GhostMaluku026 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo.

    ik heb vrijdag met xbox support gebeld en hij had me de poorten gezegd die ik moest openzetten, (mijn NAT=Strict)
    ik heb die nu opengezet maar hij is nog steeds strict..

    kan iemand mij helpen of wat doe ik dan verkeerd?
     
  11. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Kan je wat meer informatie geven over hoe je verbinding is etc? (zie startpost)

    Is je xbox met je router verbonden en ondersteunt deze UPnP? Anders moet je even dit aanzetten en de manuele portforwards verwijderen.
     
  12. Bojangles

    Bojangles Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand? O-):'-(
     
  13. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is me uiteindelijk gelukt dankzij deze 2 links! \o/:thumbs:
    Van Moderate naar Open met een ziggo abbonement!:)

    Merci!
     
  14. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Voer NIET bij de port forwarding de port trigger in. Als je dat doet dan gaat het fout, waarschijnlijk is dat jouw probleem.
     
  15. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    He Hallo,

    inderdaad als ik bij mijn xbox instellingen (netwerk) mijn ip adress op manual zet en dat ip adress invul wat ik bij me port forwaring heb gedaan doet ie niet meer op live|:- maar ik heb 2 fotos mischien heb ik wel verkeerd gedaan in me router?

    staat nu op automatic
    ip adress : 192,168,0,100
    subnet mask: 255,255,255,0
    gateway: 192,168,0,1

    primary dns server : 192,168,0,1
    secondary dns server : 0,0,0,0

    [​IMG]

    [​IMG]

    hopelijk kunnen jullie hier iets mee?:p
     
  16. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Je moet je xbox NIET op automatic zetten! Dan doet die het waarschijnlijk wel weer.
    btw: Goed van je dat je die foto's hebt gemaakt, maakt het inderdaad een stuk makkelijker1
     
  17. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    He, hij staat nu op automatish en nu werkt xbox live gewoon, alleen staat er nog steeds nat type op strict:emo:

    moet ik niet op die 2defoto mijn poorten forwarden? of is dat wel goed?
     
  18. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Mannen even een vraagje. Ik heb een Zyxel P-2602HW D1A router. Nu staat mijn NAT op moderate. Ik heb m al Open gehad, maar hij staat nu weer op moderate. Dit schijnt te liggen aan de router. Deze moet je elke keer opnieuw opstarten om de NAT open te hebben.

    Deze router is de standaard router die Telfort verschaft bij het 20mbit ADSL. Nu wil ik een andere router nemen, maar kan ik zomaar een router uitkiezen? Werkt een router altijd met elke internetverbinding?
    Stel ik neem een D-Link of Lynksys router. Werkt dit met mijn abbonement?
     
  19. Bojangles

    Bojangles Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee :'-(
     
  20. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Heb je wel een open NAT als je rechtstreeks via je modem verbinding maakt en niet via een homeplug + router?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina