[XOne] XB Connect

Discussie in 'Games' gestart door BuGaBoO, 15 feb 2003.

1. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

Ik weet dat het een beetje een cliche wordt die vragen over XB connect, maar ook ik kom er niet helemaal uit. Ook niet na het lezen van de topics |:-

Ik wil Halo via XB Connect of GameSpy, ik weet niet wat het makkelijkst/best is, online spelen maar ik zou echt niet weten hoe ik het moet aansluiten.

Ik heb internet via een router die beneden staat, met 4 aansluitingen maar die zitten allemaal vol. Dus ik heb maar 1 kabel naar m'n kamer liggen die nu dus in m'n PC zit :p
    En ik heb ook maar 1 netwerkkaart in mijn PC zitten.

Kan ik eigenlijk wel online dan?

Laatst bewerkt: 15 feb 2003
  2. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, in deze situatie niet. Je kunt wel online als je een tweede netwerkkaart koopt, die in je PC op je kamer stopt, vervolgens UTP kabel tussen je Xbox en je PC, Xboxconnect installeren en dan moet het wel werken. Rond de 15 euro kun je al aan netwerkkaartjes komen en een paar meter kabel voor 5 euro. Dus een investering van 20 euro maar dan ben je ook klaar en kun je online.

3. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt, dat ga ik zeker doen dan ;)

4. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    trouwens, is zo'n netwerkkaart er moeilijk in te zetten?

Want ik heb nog nooit wat aan m'n computer veranderd alleen een brander erin gezet :9

5. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    dat is echt super simpel!

ooit, lang geleden :), zat ik in dezelfde situatie. heb ook weinig verstand van computers, maar netwerkkaart erin zettten was ehct fluitje van een cent. gewoon kap erafhalen, hem erin klikken, en dan wordt hij automatisch gedetecteerd

mzzl

6. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok dan 8)

maar dan zit die kaart er dus in en wat dan, hoe verbind ik die xbox dan met m'n PC

7. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm, geen reactie, dat wordt lastig aansluiten dan ;)

8. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Kabeltje van dat netwerkkabeltje naar je Xbox leggen :p

XBconnect detecteerd automatisch je Xbox en je kunt spelen :) Servertje kiezen en gamen maar. Wijst zichzelf allemaal..

Ik dacht eerst ook dat het veel moeilijker was maar is echt zo gedaan. Echt een fluitje van een cent. Moeilijkste is waarschijnlijk nog door de kou naar buiten moeten om dat netwerkkaartje te halen ;)

9. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aha ok, bedankt.
    ik dacht dat je een usb-ingang op de achterkant van je computer moest maken ofzo 8)

Deel Deze Pagina