Er zat toch nog een foutje in je faq,wouter. dat dat dus niet verplicht is. Wat ik wel weet is dat je een ‘kit’ koopt voor 1 jaar, met de Communicator, Re-Volt en een 1-jarig abonnement, voor waarschijnlijk 50 euro (50 dollar in Amerika). Het 1e jaar zit je dus goed, hoe de betaling het 2e jaar zal gaan : Ik weet het niet, maar dat wordt binnenkort opgehelderd. “at retail in all eight european countries from 14th March 2003, has an estimated street price of €59.99/£39.99 – about the same cost as one Xbox game. The Starter Pack includes the Xbox Communicator headset (used for voice communication during online gaming), a 12-month subscription to the Xbox Live service and special versions of two top Xbox games, MotoGP and Whacked!™ – both optimised for Xbox Live play.” Zoals te zien op de officiele microsoft site komen in nederland(14 maart!) dus ook 2 games bij xbox live. Moto gp en whacked ---NNEX---
moto gp en whacked zijn gestripte (niet complete versies) ... abonnement is voor 1 jaar .. Voor het volgend jaar zijn de tarieven nog niet bekend .. waraschijnlijk het zelfde tarief .. en waarschijnlijk komt er dus 14 maart 2004 een nieuwe demo disk bij ... maar das gissen .....
Ik denk dat het na het eerste jaar Xbox LIVE! het nieuwe abbonement best wel duur zal zijn voor het volgende jaar. Ik hoop van niet!
ik verwacht ... (uit betrouwbare bron)... dat het weer Eur 59,- zal zijn voor het tweede jaar + demo game
Ik had de FAQ geupdate met de prijs zodra dat bekend werd (en de releasedate) alleen kwam dat motogp/whacked verhaal net ff iets later wat ik dus ben vergeten te 'adden'