1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Xbazaar] Dealers, ervaringen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Joene90, 11 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Zoals jullie allemaal weten komt er eens in de zoveel tijd een topic, met daarin de vraag of er geen 'black list' kan komen voor onbetrouwbare dealers in de Xbazaar. Iedere keer dat dit idee opduikt wordt dit ook weer afgewezen, omdat het niet efficient is en omdat mensen er misbruik van kunnen maken.

    Omdat members willen weten waar ze aan toe zijn, is er nu deze thread. Hierin kan je vragen wat anderen van een andere member ervaren hebben, bijvoorbeeld als je twijfelt, of als je na een paar dagen nog niks binnen hebt.
    Niet echt een 'black list' dus, maar wel een plaats waar over je gesproken wordt als je je niet kan gedragen }:]

    Ik begin wel :)

    Heeft er iemand wel eens met Joene90 gedeald? want het lijkt mij echt een hele rare gozer :+
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb volgens mij wel een keer met hem gedeald.. beviel goed.. :cool:
     
  3. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    heb een keer tegen die rare kerel jeroen gespeeld op live, wat een cheater *zucht*

    miss beter voor green mile, lekker roddelen8)
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik krijg nog een 360 van 'm :cool:
     
  5. basovich

    basovich Guest

    /Mod Neem contact op met een moderator van xbazar. Zij kunnen jouw suggesties geven
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 jun 2006
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina