het is me opgevallen dat er op het xbazar forum haast niet meer wordt gecontroleerd... Ik vind dit slecht, want enorm veel members blijft maar offtopic reageren, en ik erger me hier dood aan...
Ja Zeker aangezien, en jij weet dat beter dan welke member dan ook, we het vaak genoeg geprobeerd hebben en het X-Bazar forum een beetje hebben losgelaten. Ik iniedergeval wel, misschien dat TheOne2000 daar nog lekker actief en fris bezig is maar na meer dan een half jaar lijkt mij dat ook niet Crosis zit midden in een verhuizing... Er komen vrij veel mod-requests binnen maar meestal van personen waarvan ik denk dat ze het niet aankunnen. Mensen als Rinus en Graveheart zijn fantastisch en hebben echt het gevoel alleen zijn dan misschien weer iets minder online (correct me if i'm wrong!!). Je meld je maar als je denkt X-Bazar te kunnen en willen modden
Ja, ik snap de irritaties wel. Kan me dat nog goed heugen hoe vermoeiend ik het vond. Maar als je samen met een andere mod er tegenaan blijft gaan, is het er altijd netjes en zijn het merendeel members je gewoon erg dankbaar. Mjah..blijft hobbywerk dus neem niemand wat kwalijk, vind het alleen een beetje jammer. En ik heb nog steeds geen sjin om te modden.
Kijk dat gaat goed, dit is dan wel de laatste Nieuw aangestelde mods : D.L Xenox Shriko Mr.Blond (ga ik zo ff mod-rechten geven) Deze zullen zich vooral concentreren op X-bazar maar ook de andere fora modereren.
Tsja, er kwamen eigenlijk geen slechte geluiden uit de X-Bazar hoek. Daarnaast waren er al wat mods beetje weggevallen dus een nieuwe lading is nooit mis, zeker gezien de explosieve groei die het forum nog steeds meemaakt en vooralsnog niet lijkt te stoppen.
Het IP van de user word toch elke keer opgeslagen? Dit lijkt me een gemakkelijke manier om [eerst z'n ip te bannen] ze op te sporen, en/of aan te geven bij de provider. Die zijn ook vast niet bij met misbruik van het internet. Greetz, Rick
Dat is misschien weer iets TE he Dat ze meerdere keren stomme fouten maken op een forum, dan kunnen we hem de toegang daartoe ontzeggen, dat vind ik een logisch gevolg, maar om nou gelijk het hele internet voor hem plat te leggen