Xbazar spammert

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door KillerMJ, 25 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KillerMJ

KillerMJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Forumleden,

Na lang onderhandelen met /Mod *knip* over BiA voor de Xbox, werd het uit eindelijk niet een deal.

Zijn vraagprijs vond ik te hoog en hij vond mijn prijs te laag. Hij kwam vaak online (ik werd van blok gehaald) kwam hij me teen mijn MSN spammen dat hij het spel wilt verkopen voor nog steeds zijn vraagprijs.
    Meerdere malen had ik aangegeven dat ik geen intresse had in het spel, vandaag kwam hij weer online en hij wou opeens mijn prijs geven.

Toen ik zei dat ik geen intresse meer had (geen zin in om weken lang te worden gespamt en nu opeens de prijs die ik wil) werd ik uit gemaakt voor K*nker Turk, Klootzak, White Power en weet ik veel wat ik nog meer naar mijn hoofd geslingerd kreeg.

Echt belachelijk, maar het zal wel een 13jarige pubertje zijn.
    Ik wou het even kwijt :)

Greetz,
    Michael

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hey Michael,

Het is balen dat sommige mensen dergelijk gedrag vertonen, dat zeker, maar het forum van Xboxworld.nl is geen schandpaal ;)

Wij als mods kunnen bij zaken die met de Xbazar te maken moeilijk controleren wie er gelijk heeft in matige of misgelopen deals. In dit geval gaat het zelfs om een gesprek via MSN. Daar heeft dit forum dus nog minder mee te maken ;)

Nogmaals, ellendig dat sommige zaken zo lopen, maar dit willen we graag buiten XBW houden, voordat threads als deze in een paar minuten gewoon scheldpartijen worden.. Succes met het probleem (blok hem anders?)!!

Deze thread gaat om bovenstaande redenen op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina