XBazar suggestie: zelf threadtitel veranderen!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Shizzel, 11 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shizzel

Shizzel Guest

Hey!

Ik vroeg mij af of het niet handig (lees verder) is om leden het recht te kunnen geven om de threadtitel zelf te kunnen veranderen. En daarmee doel ik dan voornamelijk op de Xbazar.

Heel vaak zie je :
    Stel, de verkoper heeft GoW en THUG2 verkocht, maar hij kan de threadtitel niet veranderen.
    Een koper ziet de threadtitel staan, is verrast en blij tegelijk, bied door enthousiasme meteen een bedrag voor GoW, en krijgt als bericht terug: "Noob, is allang verkocht."

Als de verkoper nou de threadtitel zou kunnen veranderen, kon dat allemaal voorkomen worden.

Goede suggestie of niet?

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Lijkt mij alleen maar vervelend. Als iemand dan 1 spelletje toevoegd lijkt die hele thread weer nieuw en weet je niet of je hem al bekeken hebt. Je moet gewoon je titels een beetje globaal houden zoals bijv. [TK] Een aantal 360 games. OF [TK/TR] DS + games. Als je mensen dit zelf laat veranderen zal hier wel weer misbruik van worden gemaakt (krijgt men altijd voor mekaar). Dus jah...

Edit: Als je de eerste post eens leest kan dit ook weer wat verwarring voorkomen zoals je die noemt bij je voorbeeld. Krijg ook zo vaak "hoeveel wil je voor dat spel". Terwijl die bij gezocht staat of allang weg is (wat er ook achter staat).

Laatst bewerkt: 11 jan 2007
  3. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    je kan zien of je de thread bekeken hebt of niet hoor. vind het een goed idee van shizzel.

4. DonGevity NLX

DonGevity NLX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind 't wel een goed idee

Dat maakt toch niets uit? In princiepe is het dan ook een nieuwe tread, aangezien er een game aan is toegevoegd. Voor je het weet is het eentje die je toevallig zoekt ;)

Dus, JA

5. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Hier zijn al meer threads over geweest.. en reden dat het niet gebeurd was dacht ik dat mensen te pas en te onpas titels gaan veranderen waardoor het weer onoverzichtelijker door wordt.

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Bij een nieuwe reactie worden ze weer donkergroen. Maar goed ik onthoud altijd aan de titels of ik ze al heb gezien enzo. Ik ga der gewoon vanuit dat er weer een aantal mensen om de 5 sec hun threadtitel gaan aanpassen waardoor het gewoon onoverzichtelijker wordt. Als je je threadtitel globaal houd trek je meer lezers en hoef je je titel niet aan te passen als wanneer je er bepaalde games in zet. Ik zie het probleem niet maar voor sommige mensen zal het wel handig zijn jah.

Edit: Wat IWFH dus zegt ;)

7. Shizzel

Shizzel Guest

En daar hebben we dus (als het goed is) een change-thread-title-blabla-limiter voor!
    Ik onthoud de namen ook wel, maar de icoontjes voor de topic's zijn op zich ook wel erg handig.

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Niet helemaal waar volgens mij.

Een tijd geleden kwam dit voorstel ook en de crew was er eigenlijk wel positief over maar het was/is helaas niet mogelijk dat je alleen in Xbazar de thread titels kunt veranderen. Dus of ik elk forum of negerns

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Technisch niet mogelijk. Tevens wordt het voor ons lastig om dit te monitoren

10. Shizzel

Shizzel Guest

Ah, da's jammer.
    Slotje dan maar?

11. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij een goed plan ;)

~Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.