Xbazar wordt te groot

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Lorre, 5 jun 2003.

1. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Als er al zo'n thread bestaat of als deze nutteloos is sluit hem dan maar.

Ik vind dat de Xbazar veel te groot aan het worden is: als je een dagje niet kijkt naar je thread, staat hij al op pagina 3
    je moet om de 2 uur kicken om je threads op de eerste pagina te houden, dat kan toch ook de bedoeling niet zijn

Ik heb ook niet direct een goede oplossing, maar je zou bijvoorbeeld het forum kunnen opsplitsen in gezocht en te koop of maximum 1 thread per persoon tegelijkertijd open ofzow

Ik weet het, het zijn niet de beste oplossingen maar ik wist niets beters 'er zijn trouwens niet veel fora waar zoveel gehandeld wordt )

2. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Ik geef je er idd wel een beetje gelijk in, maar het houdt wel in dat er druk gedeald wordt dus dat is wel een pluspunt.

3. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Als je kijkt op dvd.nl forum daar hebben ze het ook opgesplitst is inderdaad helemaal niet zo'n gek idee. Dan krijg je bijvoorbeeld:

Xbox te koop
    Xbox te ruil
    Xbox gezocht
    Overige consoles aangeboden/gezocht

4. Dmatri

Dmatri Bleed til you die

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is op zich helemaal nog niet zo'n slecht idee.

5. Bitten Wolf

Bitten Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook. Je kunt sneller en effectiever zoeken. En inderdaad voor de mensen die de threads geopend hebben is het ook wel zo fijn. Ik weet wel dat je met de zoekmachine veel kan, maar toch. Soms zoek je gewoon een game en niet 1 specifieke.

6. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Yep nu ik zo zit te denken lijkt het mij ook wel een aardig idee ja :)

7. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt het ook een goed idee, alleen als je bijvoorbeeld een xbox spel wil ruilen tegen een GC spel in wat voor categorie moet dat dan?
    :confused:

8. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Nou dan zet je in de ene categorie: Te ruil xbox spel en in de andere gezocht: Gamecube spel. Maar dit zijn dingen die toch niet super vaak voor komen. De meeste kijken toch wel op alle fora's dan maar het wordt wel een stuk overzichtelijker.

9. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja maar als je dan bv hitman te ruil hebt en je wilt er deathrow voor terug. Dan zal zoiets in te ruil moeten lijkt mij?

of hoe zou dat anders moeten.

Maar ik vind het idd dat het te groot word....je thread is idd binnen een dag een pagina verder en daar kijkt niemand.

10. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Was al een keer voorgesteld. We waren er toen niet echt enthousiast over. Denk nu nog steeds niet. Het is druk, maar het is niet zo druk dat het ondoenlijk is. Als je gewoon goed de search gebruikt is het allemaal goed te doen. XBW 3.0 moet het Xbazar gedeelte makkelijker maken. Een probleem dat je ook hebt is dat er dubbele threads ontstaan omdat mensen een game zoeken en willen verkopen of willen ruilen voor een game van een andere console.

Als er echt heel grote problemen gaan onstaan dan gaan we er weer over in beraad, voor nu staat het idee grotendeels in de koelkast.

11. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ik zit bijna altijd bij "bekijk nieuwe berichten". Daar is dan 75% van Xbazar. Mischien kan die daar uit geknald worden. Wordt het een stuk overzichtelijker. Als je dan bij Xbazar wil kijken.......open je die apart.

Het is maar een idee.

Verder lijkt het mij nog steeds een goed plan om het op te splitsen. Er is trouwens al vaker een thread over geweest!

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    En ook al is het nog zo druk, het is niet de bedoeling dat je om de 2 uur je thread omhoogkickt. Eén, hooguit 2x per dag kicken moet genoeg zijn om je thread onder de aandacht te brengen.

13. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Dat niet alleen, ik zie iemand voor hetzelfde voor de vierde keer dezelfde thread openen!!|:-

ps. Toevallig net weer één geopend!!

14. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    sommige overdrijven het idd. Maar het is nou eenmaal wel zo dat veel mensen die zoek functie niet gebruiken en dat op een zaterdag je thread binnen een halve dag op de volgende pagina staat en dan maar gaat kicken. Het was een tijdje geleden nog wel te doen maar het word nou echt steeds drukker.
    En het zal NOG drukker gaan worden omdat er nou eenmaal meer mensen een xbox zullen kopen.

15. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Meld dit bericht bij moderator :eek:
    Of je zegt ff wie 't is, dan zeg ik of iemand anders er wat van.

16. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Raar he dat Xbazar te groot is moet je nu ff kijken naar de posts van deze knul... haha bovendien zijn ze prijzen belachelijk, maar das niet aan mij.

Laatst bewerkt: 6 jun 2003
  17. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    De prijzen boeien niet, hij mag er voor vragen wat ie wil. De aantal threads wel :eek: Die moet beperkt worden tot 1.

18. Crosis-nl

Crosis-nl lurking around

Leuk Bevonden:
    0
    Deze knul ben ik 8)
    Laat eens wat prijzen zien waar je het over hebt?
    Ik verkoop m`n games bijna niet maar ruil ze het liefst :confused:

Ik heb trouwens maar 1 thread lopen in xbazar.
    Dus wat wil je nu precies zeggen???

Groetjes Martin

19. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Whahaha ik hebn mijn link van de eerste pagina gehaald dus elke keer als iemand iets in Xbazar post dan is diegen "deze" knul... sorry ik zal hem ff editten het gaat dus niet over jou crosis!!

20. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52

Deel Deze Pagina