[XOne] XBC n00b vragen

Discussie in 'Games' gestart door NatureGoneWild, 7 feb 2003.

1. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    hey ik heb wat problemen op xbox connect,ik heb alles aangesloten,geeft ook aan dat ie verbonven is(xbox optie:confused:ystem link kank kiezen) ben op de site,maar ik snap het joinen niet echt,ik click dubbel op een game en zie dan zo goed als niks,moet ik dan al op system link gedrukt hebben voordat ik druk op joinen of daarna(halo..) en met de zoekfunctie vond ik het niet,alvast bedankt voor het helpen

2. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    je zet eerst je Xbox op de mode dat hij voor een game zoek, dus bij system link en daarna zet je pas XBC aan en als de host de game maakt verschijnt hij ook bij jou in beeld.

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hee Destrukt, wil het lukken? Ik heb speciaal voor jou een game gehost, en gegron en ik zitten op je te wachten!!! :D

4. gegron

gegron Guest

het is niet gelukt he maar morgen onee vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen

Laatst bewerkt door een moderator: 8 feb 2003
  5. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    hehe is goed,tis gelukt gister nog,alleen heb heel af en toe die dirty disc,moet ik meestal 3 x opnieuw opstarten,dus kan wel soms heel even duren...,anyway's vanavond lijkt me goed om 7 uur tot 12 ofzo zit ik er8er :) zeg ff waneer je host dan kom ik ook,maar tis wel raar met die ping hij vliegt van 60 soms naar 399... en bewegen jullie ook als een dwijl?^^ :)

6. gegron

gegron Guest

ik herhaal als je wil joinen en je box een dirty desc error geeft druk dan als je een game ziet eers Y dan B en dan moet je pas joinen zo geeft ie geen error

Deel Deze Pagina