Ik wist niet waar ik deze thread moest plaatse, dus doek et hier maar aangezien Live en Connect toch wel wat dingen gemeen hebben. Maar ik heb nou XBox Live via een router. Als ik nou XBC download zou ik dan meteen kunnen spelen, of kan connect nie via de router?? En nog ff iets, zijn er hier mensen die via connect Brute Force of Timesplitters2 spelen?? En nog ff voor de MODS : srry dak em hier heb gezet, maar ik had geen zin om eerst een heel topic te gaan doorzoeken naar het antwoord. Als er antwoord is op die 1e vraag kan ie van mij dicht!
je moet ook eerst je port forwarden in de router. Kijk eens in de manual ofzo en stel in dat de poort van xbc wordt geopend
Thread gesloten ... hoort niet in live gaming thuis maar in networking. je kan je vraag stellen in de centrale Xbconnect thread Xbconnect ... werkt metinsm werking met software op je pc ... via ics ... op de eerste pagina van de xbconnect thread staat goed uitgelegd wat je allemaal nodug hebt. zie deze site ... hier is het duidelijk uitgelegd. http://www.xbchelp.com/ 4 mogelijke setup opties 1 ) Computer (ICS) + Hub/switch 2 ) Router (+ ingebouwde switch/hub) 3 ) 2 netwerk kaarten in de computer (ICS) 4 ) Computer(ICS) USB Modem + Netwerkkaart ICS = Internet Delen