Welke mensen spelen nog meer op XBC. En zou je eventueel geinresseert zijn in een HALO toernooi...? Het word een redelijk toernooitje van 20 spelers waarschijnlijk. Er komt ook een site met schema's erop enzo. Laat me ff weten als je geintresseerd bent!! (Liever geen pm's)
XBConnect, daarmee kun je games die System Link ondersteunen online spelen. Ik heet daar Bamibal en bij deze schrijf ik me in
XBOXCONNECT is gewoon te downloaden op : www.XBConnect.com Dan moet je gewoon internet aansluiten op je xbox en ff verbinden met een hub ofzo. En dan kan je online spelen zonder te betalen zoals XBOX LIVE Maar XBOX LIVE is natuurlijk wel 10x handiger...
ik wil namelijk wel meedoen maar het kan bij mij niet op de server staan dus kan het ook op een andere computer op het netwerk????????
ik wil wel meedoen nog snel een vraagje, heb je een link kabel nodig om je xbox te verbinden met de pc? lama ik heb nu een mooi overzicht...
Gemoved naar live en networking ... XBC... hoort niet thuis in Live Gaming. Tevens topic gesloten omdat er een xbconnect topic loopt... waar je afspraken kan maken.