[XOne] XBConnect fucked up my system (I guess)

Discussie in 'Games' gestart door Cusem, 19 okt 2002.

1. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    WTF is er met XBConnect v2.1d aan de hand!!!
    Gisteren belde iemand of ik online wou Halo-en. Ja lache, al een paar maanden niet meer gedaan, dus leuk! Alleen nog wel even XBconnect opnieuw installeren. Zogezegd zogedaan..... Maar tijdens het installeren viel me al op dat ik 1 seconde een popup kreeg waar "WinPeep" op stond. Toen had ik al zoiets van "Arrghh....spyware!!!"

Na installatie "Please reboot system", dus dat doen we ook braaf (ik draai trouwens Windows XP NL Prof. met Service Pack #1).

Vervolgens word d'r via windows verkenner een map "COMMON\BINS" geopend en m'n Norton Antivirus Prof. 2003 wordt niet meer geladen. VRRRRRRrrrrrrreeeemd....

Dus ik probeer de Norton Autoprotector handmatig te starten. Werkt niet meer.

Ik start Prassi PrimoDVD op, begint er een of ander programma te installeren die vraagd om de windows XP CD. Als ik annuleer begint de installatie gewoon weer en dat moet ik dus zo'n 15 keer herhalen totdat primodvd geladen is en dan is d'r niets meer aan de hand.

Dus ik probeer maar een systeem herstel van een paar dagen geleden, maar dat werkte dus niet. (Deed mij wat denken aan een virus ofzo, alhoewel m'n computer nog nooit eerder verkouden is geworden van een virus)

Dus GODdank had ik met Norton Ghost 2003 een image van m'n partitie gemaakt nadat ik Windows XP met alle drivers van de hardware, service pack #1 en alle nodige updates had geinstalleerd.

DUsss...dan maar die terugzetten.
    Toch nog eens proberen dat XBConnect v2.1d en wederom PRECIES hetzelfde probleem. Dus wederom de image terugzetten!!!

Kun je het je voorstellen? Dan denk je even lekker de Halo-en en dan zit je verdomme van 18:00 tot 00:00 windows te installeren!!!

Ik had die XBConnect v2.1d gewoon van die XBConnect site gehaald.

Iemand ervaring met deze problemen?

2. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee maar bedankt voor de waarschuwing.

3. 100%Jean

100%Jean Guest

Ik draai ook Win XP prof, en heb ook xbconnect 2.1d geinstalleerd, maar ik heb er echt geen problemen mee. heb geen popup gezien en heb ook norton antivirus. Ik heb het ook gewoon van www.xbconnect.com afgehaald!

4. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsjah, apart is dat!
    Die vrienden van me spelen ook met dezelfde configuratie als ik en hebben dus ook geen problemen.
    Ik heb de file dus ook van www.xbconnect.com/net (weet ik zo ff niet meer uit m'n hoofd, maar wel de officiele XBConnect site in ieder geval) gehaald en de eerste keer wist ik het nog niet helemaal zeker, maar de tweede keer ging de boel weer mis na het rebooten van de installatie van xbconnect.

Vreem vreemd vreemd.

Niemand anders deze problemen???

5. the_smell

the_smell member of xboxelite

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn broertje doet altijd de connecten enzo maar hij heeft me ook verteld van deze probleem (GS is gewoon beter:D ) maar wij hadden win 95 (destijds). Ik weet niet of hetzelfde prob was, maar wel iets in die trend, maarja wij zaten toch vaker op gs dus...no prob

6. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb wel gehoord dat servicepack #1 bij veel mensen voor problemen heeft gezorgd, misschien dat het daar aan ligt.

7. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voel me dus echt de grootste sukkel op het forum op het moment. Het lag dus niet aan XBConnect, maar aan WinDVD. HEEL vaag alleen, want ik weet zeker dat het de 2e keer na het installeren van xbox heibel was en daarvoor nog niet.

Maar gisteren kreeg ik WEER hetzelfde waar ik last van had, maar ik had XBConnect helemaal niet geinstalleerd. Dus heb ik WinDVD geuninstalled en het is nu weer goed.

STOM STOM STOM........

Deel Deze Pagina