[XOne] xbconnect? LAG?!

Discussie in 'Games' gestart door Creative, 21 okt 2002.

1. Creative

Creative 100% xbox

Leuk Bevonden:
    0
    hey. Ik ben helemaal pissig over die lag wanneer je halo online speelt. ik heb alles gedaan. Mn kabel getweaked (goeie upload en download) . Ik heb in mn router een port gecreerd voor mn xbox (port8602) en nog steeds in elke pal game ERNSTIGE lag.

Heeft iemand dit ook de laatste tijd en/of nog goede tips om dit te verhelpen?

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    lijkt me logisch.. je Xbox doet net alsof het een LAN is.. terwijl je die snelheid never nooit haalt over het internet

3. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Wat Ugamer al zei.. Je zal moeten wachten Op Xbox Live om voor internet geprogrameerde games te kunnen spelen..

Wat je nu doet is een LAN situatie simuleren over internet, en zoals iedereen weet is het internet lang niet zo stabiel als een LAN.. ;)

4. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    HALO eist gewoon snelle Upload en Download Snelheden zoals in een LAN , met internet verbinding haal je dat vaak niet ,

ik heb eerst oook HALO online gespeeld . maar dan zit je een uur te zoeken voordat ik iemand of een paar mensen heb met goede verbindingen en Zeer Goede Ping . dan meteen in me lijstje zetten (met Gamespy) , maar nu doe ik dat niet meer ,heb geen zin om een uur te zoeken Voor 1 a 2 Potjes van 30-60 min.

en dan al helemaal niet tes preken als je online 3 vs 3 of 4vs 4 doet hahhaa ,8)

5. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien ligt het wel niet eens aan jouw eigen verbinding. De host moet sowieso een hele snelle verbinding hebben(gewoon kabel of adsl niet genoeg). Maar als een van de anderen een slechte verbinding heeft loopt het ook niet.

6. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, had ik gister ook nog. Een iemand had een klote verbinding want elke keer als hij mee deed dan was er vet veel lag. Maar het is verschillend, de ene keer wil het wel met xboxconnect en de andere keer gaat het weer verrot. Zoals gister heb ik een hele tijd met WHAT-FUTURE gespeeld en dat ging best goed. Maar dat was dan met negen man.

7. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    The Bear, wij hebben toch een tijdje terug via gamespy gespeeld? Ik speel zelf eigenlijk nooit via XBConnect. Heb je daar meer PAL games?

8. 100%Jean

100%Jean Guest

op Xbconnect zijn meestal meer Pal games, maar de laatste tijd is er inderdaad veel lag. Iedereen heeft hoge pings enzo, maar volgens mij komt het door xbconnect.

En de what_future heeft ook best een goede verbinding, maar wat wil je als je de champ van de UK bent:p

9. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, we hebben tegen elkaar gespeeld. Nou ik vind xbconnect veel makkelijker. Je kunt in een keer zien of het een PAL game is of een NTSC. En bij gamespy loop je eerst een uur te zoeken voordat je een goeie host hebt gevonden. Bij XBconnect zitten ook wel vaak mensen met PAL. Maar dat verschilt ook wel vaak hoor. Ik zelf vind xbconnect dus beter, maar er zitten meer mensen op gamespy vandaar dat ik daar ook wel speel.
    He JAW, eigenlijk moeten jullie eens tegen die WHAT-FUTURE spelen. Die gozer is echt vet goed. We hebben gister tegen hem gespeeld maar er was echt geen beginnen aan. En hij had daar 8 man zitten dus dat is ook wel stoer. Ik zal eens aan hem vragen wanneer hij weer met zoveel man online komt. Dan geef ik het wel ff door.

10. Creative

Creative 100% xbox

Leuk Bevonden:
    0
    dan maar wachten op Live! en anders gewoon linken met andere xboxen :)

11. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Duurt zo lang he, volgend jaar maart toch pas? Dat schiet ook niet op. Nou ja, linken met andere xboxen is ook gaaf.

12. amaru

amaru AllroundConsole King

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook regelmatig online via connect en gamespy
    het best bevalt mij xboxconnect
    daar heb ik regelmatig goede online halobattles
    alhoewel ikzelf geen goede host ben vind ik via connect vaak genoeg goede hosts die makkelijk 9 man kunnen hosten
    dus mijn voorkeur gaat duidelijk uit naar xboxconnect

13. Jelzie

Jelzie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel ook altijd via XBconnect en het bevalt me goed je soms wel eens een beetje lag maar daar kom je toch niet onderuit , ik heb kabel van @home en host zelf ook regelmatig voor hooguit 1 extra xbox en met 2 of 3 man werkt best. ben nu ook vaak online met TS2

14. robo

robo ®obo

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal jullie 1 ding vertellen :

-Don't rush the timer in het begin
    -Je moet snelle verbinding hebben om te hoste
    * dus als ie laggd terwijl de pings goed zijn kan de host het niet
    aan.

TIP : Ga in sweedse servers , er hebben er heel veel goede verbining : soms t1/t2/t3 :p:)

15. King Blow Me

King Blow Me Texas dialectspreker

Leuk Bevonden:
    0
    JA dat is echt vét irri als iemand rushed.

ten eerste omdat het spel op het begin dan echt vét erg lagged
    ten tweede als je net moet pissen en iemand rushed dan ben je al snel af, mis je eerst nog wat kills.

meestal delay ik em zoiezo nog wel even. 20 seconden ofzo. misschien vinden anderen dit irritant maar anders spelle je weer met lag op het begin. is nóg irritanter.

16. robo

robo ®obo

Leuk Bevonden:
    0
    jah idd , maar bij een goede server word meestal de rusher gekicked ( dat doe ik ook altijd )

17. robo

robo ®obo

Leuk Bevonden:
    0
    dus , maar ik vind xboxconnect echt wel chil :)

18. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb bijna nooit probs met lag(1 op de 15 games =bad) maar de host heeft altijd voordeel(standard snelheid van gewoon mp,terwijl de rest dat niet heeft),maar sweden heb altijd een geweldige snelheid,en die zijn er genoeg.En rushen is ook irri,laast had ik ook zoiets leuk,zat ik met een goede vriend daar ON zit die ander te rushen,zeg ik dat i moet kappen probeert ie de host(hij weet niet dat dat een vriend van mij was) dat ik aant rushen was,omdat hij niet kon winnen van me en me daarom beu was,hoe zielig kan je zijn....

19. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb me een tijdlang wel kunnen vermaken met XBC, maar ik had zelf ook regelmatig met flinke lag te maken, waardoor sommige potjes gewoon onspeelbaar waren. Nu speel ik bijna niet meer online, voornamelijk om die reden, maar ook omdat Xbox Live eraan komt. Zogauw ik dat in huis heb, zal xbc waarschijnlijk flink virtueel stof gaan vergaren :)

20. robo

robo ®obo

Leuk Bevonden:
    0
    nee , ik heb bijna nooit last van lagg, ik kijk wel naar de server en wat voor een ping die heeft en of die slechte ping kickt :)
    en XBL word zeker kicken , maar jah ik zit bij de provider @home en die kan niet garanderen dat het goed loopt :-{
    K*U*T zooi ! maar ik koop het toch omdat ik dan ook een headset heb he en die kan ik dan ook op XBC gebruiiken :)

Greetzzz Robo

Deel Deze Pagina