Hoe zal dat verder gaan met xbconnect als Xbox Live er inmiddels al een tijdje is? Want ik denk zelf dat als een game system link optie heeft, dat dat gewoon supported blijft worden, en dat dat verder niet illigaal word toch? Want via xbox live heb je natuurlijk veel opties, en dat word dan zeker weer wel illigaal via xbconnect.. Als vele games nou maar goeie opties via system link krijgen.. ! zoals Unreal Championship en Battlefield 1942!!
Xboxconnect gaat gewoon de pijp uit... Je zou gek in je bol zijn als je via xbox connect gaat.... Xbox Live biedt gewoon zoveel meer.. En dan ook zoveel beter. Maar ja.. Alle games die niet Xbox live ondersteunen... Die zouden weleens met Xbox connect kunnen gaan werken... Alleen het zal echt veel, en veel, en veel minder worden...
Ik denk ook wel dat het steeds minder gaat worden. Maar geheel verdwijnen........nee ik denk het niet. Er zijn altijd nog van die lui die zo gierig zijn dat ze nog niet eens 60 Euro ofzo willen betalen voor een startersset....
hoezo verbieden? Want het is toch eigenlijk gewoon legaal? Tis gewoon een netwerkje eigenlijk.. Maar over Xbox Live.. Ik ga bv volgend jaar studeren, en dan als arme student kank me niet een maandelijks bedrag veroorloven..
mjah.. kan, maar dan moet je werken, studeren, huiswerk (weet ik veel wat) Dan heb je helemaal geen tijd meer om te xboxen
xbconnect blijft gewoon bestaan... niet alle spellen die te LANNEN zijn, zullen ook compatible zijn met Xbox Live... dat zegt al genoeg.. en tja HALO blijft vet.. en die zal niet op Xbox Live komen.. en als je wilt w88 op deel 2... tja dan heb je meer geduld dan mij Bovendien heb je wellicht een doelgroep (kids, peepz with not enough Euro's) die geen geld hebben voor Xbox Live... En dan heb je nog de doelgroep zoals mij.... die beide zullen gebruiken (wellicht meer Xbox Live, maar xbconnect werkt ook goed, dus waarom zou ik die niet meer gebruiken?). en wellicht als Microsoft checkt op gemodificeerde xboxen (wat denk ik heel moeilijk zal worden voor Bill en de mannen) blijft die doelgroep ook op xbconnect... al met al goede vooruitzichten denk.