voor iedereen die een potje xbconnect/Nexbc afspraak wilt maken om een keer tegen elkaar halo 2 te spelen. hetzelfde als die live afspraak: Datum Tijd Map Modus
wilt iedereen graag een nexbc server maken want dan hoef ik niet steeds de trap op en neer te hollen.
bij nexbc moet je een game selecteren en dan kun je op je xbox alle servers zien die op dat moment open staan ( geen M*dch*p voor nodig) DTM race driver 2 25-nov-2004 om 19:30 Graag mensen het headset ff reageren, ik kan zelf namelijk geen Servers maken EDIT: sorry mag alleen voor halo 2
Probleem is dat je geen ping ziet. Dus veel lag. Overigens zijn het niet dezelfde servers hoor. neXBC en "normale" XBC hebben verschillende servers. Als je over neXBC host, geef dan even je server naam. Lijkt me sowieso wel handig om iets van XBW in server naam te drukken. Weet je zeker dat je goed zit.
Waarom zie ik op neXBC dat er 3 server zijn tussen haakjes en als ik naar boven ga, dan zie ik geen 1 server op mn xbox. Weet er iemand waarom ?
Is er mischien niet iemand die een game van halo 2 vaker wil hosten ? Dan kunnen we met diegene een afspraak maken van wanneer we gaan gamen . bijv dat hij een game maakt met xbw ervoor en er een ww opzet en dat we dan afspreken wat dat ww is per game als we dan steeds 16 personen hebben dan kun je heel wat potjes fatsoenlijk online gamen. Met fatsoenlijk bedoel ik dat er nu vaker mensen uit een ander land joinen en dan krijg je een vette lag. of heeft iemandnog andere suggesties?
Waneer? » Vanavond Hoe laat? » 20.30 uur Welke server? » xboxworld: xplayer Password? » kickaars cya, grtz xplayer _0/ /edit: op xbconnect natuurlijk
bedankt xplayer voor de game alleen vond ik wel minder dat je dat met die doodskop ging doen ik wil kill kill kill hehe
Het zou handig zijn als de mensen die zien dat er een game open wordt gezet en dat ze dan willen komen dat ze dat ff aangeven dan weten de hosters zeker dat er meerdere mensen komen