Ik las op de site van XBconnect dat je de 'XBconnect Pro' versie moet kopen voor $14.95. Ik speel al een poosje op XBconnect 2.3 en mijn PC loopt nog al eens vast als ik dit draai... Heeft er al iemand XBconnect Pro aangeschaft en wat zij de ervaringen, wat kan je er allemaal meer mee en is het beter dan de gratis 2.3???? Ik vind het niet zo veel geld, maar wil tog graag weten wat de voordelen zijn, of kan ik beter gewoon 2.3 blijven spelen.
XBconnect PRO is geen betere versie van XBconnect. Je computer zal er niet vaker van vast lopen. XBconnect PRO is alleen handig als je een goeie verbinding heb van 2mbit upload of zoiets. Met PRO kan je namelijk 16 Xboxen hosten. Verder heeft XBconnect geen voordelen.
Kon je beter denk ik even hier vragen http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=21089 Maar waarom zou je pro nemen,en trouwens als je pc vastloopt.Er staat op die site ook een warning:als je problemen hebt met gewoon XBC los die dan eerst op voordat je pro neemt.Mischien dat het beter uitpakt voor jou Ga naar www.xbconnect.com meld je aan op het forum en vraag het,dan weet je het zeker.
Euh... het ligt aan het spel of je 16 xboxen kan hosten... Pro heeft alleen een paar handige extra features... Zoals sorteren op bepaalde dingen enzo...
Hij loopt vast als ik bezig ben om naar een server te zoeken op xbconnect, dat je dat rijtje afgaat met al die hosten weet je wel.. En het gaat ook heel traag als hij het wel doet.. Snap er nix van, heb normaal nooit problemen met me PC.
Maak dan wel zeker dat je offline in de chat server bent,daar hebben veel mensen problemen mee(hetzelfde als jou)heb ik namelijk ook,maar niet als ik offline ben.