wat vinden jullie de beste??? vind zelf xbconnect beter. meer games en soms doe die bij gamespy bij mij maar een beetje raar. en bij xbconnect zijn er meer nerlanders vind ik zelf. kom niet aan met xbox live aub daar wil ik niks over horen. vraag=welke is beter??+argument. ps waarom spelen mensen alleen maar HALO??? en niet is rtcw of motogp?
Deze thread hoorde deze thread niet in live gaming thuis en ik sluit daarom deze topic De meeste mensen op gamespy of xbconnect hebben ook live en spelen deze spellen via Live. Dus vandaar dat Halo populair is ... Ik vermeod dat straks Brute Force ook een populaire game word op xbconnect
Dat denk ik ook, ik heb ook Live, maar heb nu speciaal xbconnect gekozen om te instaleren en nu speel ik af en toe Halo. Maar ik denk dat dit idd een goede uitkomst is om Brute Force straks toch online te kunnen spelen.
Huh???Ik snap jou vraag niet???Je speelt via gamespy over je computer, want de computer zit aan geloten met een netwerkkabel op de xbox. Ik vind zelf trouwens xboxconnect het fijnste om mee te spelen. Iets overzichtelijker.
ja sorry was beetje onduidelijk maar ik bedoelde eigenlijk waar ik gamespytunnel kon downloaden, maar ik heb hem al gevonden.
ik had ook een tijdje geleden met gamespy tunnel gespeeld voor halo. daarna speelde ik eventjes met xboxconnect en dat ging stukken beter.