[XOne] XBconnect vs. L!VE

Discussie in 'Games' gestart door SILVER_bullit, 15 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Voor zover ik weet is L!VE de enige officiele onlinefunctie van Xbox. Toch bestaat er ook XBconnect, maar waarom word deze geaccepteerd en aangeprezen op deze site als alternatief voor
    L!VE?
    Ik bedoel... gebrande spellen worden hier toch ook vermeden. Waarom XBconnect niet???

2. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Lijkt me logisch, Denk aan het credit-card probleem? Denk aan het feit dat gekopieerde spellen wel fout zijn, maar om er dan mee op het internet te gaan maakt het niet erger ofzow?
    Ook zijn (waren) er landen waar Live niet te verkrijgen is.

3. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Live is gewoon vet, de headset, de mogelijkheden, downloads en tournaments. live wins

4. SILVER_bullit

Leuk Bevonden:
    6
    Jah, maar als je geen credit card hebt, dan is XBconnect een goed alternatief en je kunt alle spellen met System Link spelen, dus ook HALO

5. alibi

alibi Guest

omdat XboxConnect eigenlijk gewoon system-link via het internet is. en verder zit er niks bij! en dus eigenlijk niks illegaals...

Xbox Live is veel uitgebreider en maakt gebruik van alle mogelijk opties van downloaden van levels tot chatten en van uitnodigingen sturen om met iemand te spelen tot scoreboards!

6. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Silver Bullit, spreek je jezelf nou niet een beetje tegen?? Maargoed, wat ik zei, goed alternatief, waar Live nog wat drempels heeft die misschien voor sommige niet te overschrijden zijn.

7. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Straks halo 2 live dat wordt vet, en vraag gewoon om de cc van je vader werkt bij mij temiste wel

8. Tigerstyle

Tigerstyle Cinematic

Leuk Bevonden:
    5
    Jah, maar dat lukt niet bij iedereen.

9. SILVER_bullit

Leuk Bevonden:
    6
    Maarre, ik spreek mezelf niet tegen...zolang ik geen Xbox L!VE heb wil ik gewoon op XBconnect spelen... zodra we over enkele weken breedband krijgen!!!

10. SILVER_bullit

Leuk Bevonden:
    6
    Iemand nog voorkeur??? Ondersteun met argumenten!!!

11. vimfuego

vimfuego heavy metal hero

Leuk Bevonden:
    0
    ...Ik ga voor de Xbconnect/Xlink optie want:

- Ik hou niet van abonnementen, zeker niet als deze automatisch van een credit card afgeschreven kan worden.
    - Het is gratis, dom argument mischien, maar wel een vlieger die voor velen opgaat.

12. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Het beste argument wat ik kan vinden: Gebruik de zoekfunktie en ontdek de tientallen andere threads waarin dit onderwerp al uitentreure doorgekauwd is. Suc6.

thread 1 thread 2 thread 3

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina