[XOne] xbconnect werkt? woohoo

Discussie in 'Games' gestart door macouno, 28 nov 2002.

1. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    heb net xbconnect geinstalleerd op m'n nieuwe puter.

Er waren eerder al threads van mensen die problemen hadden via mxstream op xbconnect te komen.

Ik heb nu dus mxstream/planet/winxp en het werkt perfect... ik denk dus dat het een win98 probleem was.

En ik zal er meteen bij zeggen... xbconnect loopt stukken soepeler dan gamespy. This ROCKS!!!

2. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    ik vind dat zo'n hinderlijk programma en het is hinderlijk dat je ze niet allebei kan installeren...

3. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb precies dezelfde combo :D

En ja, hier doet ie het ook goed, alleen jammer dat je iig met halo maar 1 extra xbox erin kan gooien als je host, want anders gaat ie laggen..

4. masterape

masterape Guest

Re: Re: xbconnect werkt? woohoo

En das bij gamespy niet:D

5. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Re: Re: xbconnect werkt? woohoo

Dat ligt er maar aan wat voor uplink je hebt. Ik heb op zowel Gamespy als Xbconnect goede resultaten en weinig klachten als ik host (fast ADSL, dus 256 echte Kbs uplink). :9

6. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Misschien moet je eens proberen om Windows op je PC te installeren. :D

Ik heb zowel Gamespy als Xbconnect op mijn PC geinstalleerd en gebruik beide om en om (tegelijkertijd gaat natuurlijk niet).

Werkt uit de kunst! :)

7. Android

Android Aardappelhoofd

Leuk Bevonden:
    0
    xbc is 1000000000 x beter dan dat stomme gayspy, geen reclames.... etc, minimized lag

8. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    als ik xbconnect installeer dan werkt gamespy tunnel niet meer... dan kan ie me netwerkkaart niet vinden... en het werkt pas weer als ik beide helemaal deinstalleer en dan gamespy tunnel weer opnieuw installeer
    ik hoorde van meer mensen dat het niet werkte en ook van een aantal van wel... ik heb denk ik gewoon een kutpc]:-

9. Android

Android Aardappelhoofd

Leuk Bevonden:
    0
    nope, die 2 kunnen nie samen, fak gayspy! want ik had 't ook :'-( :r

10. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Heb gewoon XbConnect/Wanadoo ADSL/Windows XP.

En wederom geen problemen met dit combo. Speel heerlijk lagloos online :9

11. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    werkt het helemaal niet met windows 98 se?

12. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb een ouwe IBM 450MHz met een 3Com kaartje erin.

13. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    jan

Het werkte niet met win98 en een VPN (virtual private networking) verbinding. Das het type verbinding dat mxstream gebruikt met de modem.
    Met de meeste andere verbindingen gaat het prima... en met andere operating systems dan 98 blijkbaar ook. Gewoon een combo.

Enne er is ook weer een nieuwere versie van de software (xbconnect) en misschien dat het dus ook wel compleet gefixed is.

1 ding weet ik wel.. of het nog werkt of niet... gamespy haal ik gewoon van m'n systeem af... too much junk

14. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    Jah, ik weet precies hoe het werkt met mxstream, ik werk namelijk bij planet internet adsl.
    Ik heb chello, windows 98 se. ik heb wel de vpn adapter geinstalleerd, alhoewel ik niet weet of het noodzakelijk is.

15. TripleX

TripleX The Stalker

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die planet internet werkt heeft chello, nou dan zal planet wel erg goed zijn :p

16. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    veel te veel moeite om te veranderen.
    chello ben ik tevreden over

17. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    De logica daarvan ontgaat mij. Zijn er bij Planet echt mensen werkzaam die iets van adsl weten? :+ :D

NB: Ik ben CCNA en weet dus meer van adsl dan de gemiddelde Planet medewerker.

PS: De goede werking van XBC/Gamespy heeft niets met Planet of zo te maken, maar met de wijze waarop je de verbinding legt. Ik heb eerstens inderdaad geen Windows98 (maar W2K) en tweedens een goede adsl router die voor mij de vpn verbinding legt. Mijn PC is dus volkomen schoon. Dat scheelt hoogstwaarschijnlijk een fikse slok op de borrel.

Overigens... Ik zit bij XS4ALL, jullie concurrerende zusje. ;)
    Het valt me op dat een Planet medewerker zonder te knipperen meldt dat ie met Sjello geen problemen heeft. }:]

Laatst bewerkt: 28 nov 2002

Deel Deze Pagina