heb net xbconnect geinstalleerd op m'n nieuwe puter. Er waren eerder al threads van mensen die problemen hadden via mxstream op xbconnect te komen. Ik heb nu dus mxstream/planet/winxp en het werkt perfect... ik denk dus dat het een win98 probleem was. En ik zal er meteen bij zeggen... xbconnect loopt stukken soepeler dan gamespy. This ROCKS!!!
Ik heb precies dezelfde combo En ja, hier doet ie het ook goed, alleen jammer dat je iig met halo maar 1 extra xbox erin kan gooien als je host, want anders gaat ie laggen..
Re: Re: xbconnect werkt? woohoo Dat ligt er maar aan wat voor uplink je hebt. Ik heb op zowel Gamespy als Xbconnect goede resultaten en weinig klachten als ik host (fast ADSL, dus 256 echte Kbs uplink).
Misschien moet je eens proberen om Windows op je PC te installeren. Ik heb zowel Gamespy als Xbconnect op mijn PC geinstalleerd en gebruik beide om en om (tegelijkertijd gaat natuurlijk niet). Werkt uit de kunst!
als ik xbconnect installeer dan werkt gamespy tunnel niet meer... dan kan ie me netwerkkaart niet vinden... en het werkt pas weer als ik beide helemaal deinstalleer en dan gamespy tunnel weer opnieuw installeer ik hoorde van meer mensen dat het niet werkte en ook van een aantal van wel... ik heb denk ik gewoon een kutpc]:-
Heb gewoon XbConnect/Wanadoo ADSL/Windows XP. En wederom geen problemen met dit combo. Speel heerlijk lagloos online
jan Het werkte niet met win98 en een VPN (virtual private networking) verbinding. Das het type verbinding dat mxstream gebruikt met de modem. Met de meeste andere verbindingen gaat het prima... en met andere operating systems dan 98 blijkbaar ook. Gewoon een combo. Enne er is ook weer een nieuwere versie van de software (xbconnect) en misschien dat het dus ook wel compleet gefixed is. 1 ding weet ik wel.. of het nog werkt of niet... gamespy haal ik gewoon van m'n systeem af... too much junk
Jah, ik weet precies hoe het werkt met mxstream, ik werk namelijk bij planet internet adsl. Ik heb chello, windows 98 se. ik heb wel de vpn adapter geinstalleerd, alhoewel ik niet weet of het noodzakelijk is.
De logica daarvan ontgaat mij. Zijn er bij Planet echt mensen werkzaam die iets van adsl weten? NB: Ik ben CCNA en weet dus meer van adsl dan de gemiddelde Planet medewerker. PS: De goede werking van XBC/Gamespy heeft niets met Planet of zo te maken, maar met de wijze waarop je de verbinding legt. Ik heb eerstens inderdaad geen Windows98 (maar W2K) en tweedens een goede adsl router die voor mij de vpn verbinding legt. Mijn PC is dus volkomen schoon. Dat scheelt hoogstwaarschijnlijk een fikse slok op de borrel. Overigens... Ik zit bij XS4ALL, jullie concurrerende zusje. Het valt me op dat een Planet medewerker zonder te knipperen meldt dat ie met Sjello geen problemen heeft.