[XOne] XBconnect....

Discussie in 'Games' gestart door XBOXjunkXL, 3 jan 2003.

1. XBOXjunkXL

XBOXjunkXL XBOX Freak 4 LIFE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn hele pc opnieuw geinstalleerd en opnieuw Xp erop gezet!! Alles goed gemaakt qua internetverbinding en xbconnect geinstalleerd en hij vind mijn xbox maar kan niet connecten met de chatserver.. Nou is het me opgevallen dat als ik de download van XBconnect wil downloaden dan probeert hij verbinding te maken met een FTP site(www.xbconnect.com) volgens mij, maar het blijkt nu dat hij geen FTP sites kan lezen of bestanden ervan downloaden.. waarschijnlijk zal dit dan ook het probleem zijn waarom ik niet kan connecten met de chatserver!!! Weet iemand toevallig waar dit aan kan liggen dat ik niet kan connecten of downloaden van FTP sites..!!! Hopelijk krijg ik hier een reply op..

2. Phrenetic

Phrenetic Gamer.nl Fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien staat de ingebouwde firewall van XP aan (staat standaard aan geloof ik).
    Probeer die eens uit te zetten. Ik weet uit m'n hoofd niet waar ie staat, kijk ergens bij je netwerk verbindingen ofzo.

3. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    start - verbinding maken - (rechtermuisknop) op je verbinding - eigenschappen - (tabblad) geavanceerd - bovenste vinkje staat voor firewall (géén vinkje is uitgeschakeld)

4. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus het volgende netwerkje effe gelegd.

Modem ----> server ----> Xbox

Op de server staat de firewall functie van XP uit en de nieuwste XBconnect geinstalleerd maar hij doet het nog niet.

Ik ga even een crosslink kabeltje in elkaar fratsen want ik gebruikte gewoon standaard UTP. Daar zal de fout wel liggen bij mij.

5. XBOXjunkXL

XBOXjunkXL XBOX Freak 4 LIFE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik ook een gewone UTP kabel!! Maar hij kan geeen verbinding maken met FTP sites ram wazig snap er de klote van!!! En krijg de nieuwe maar niet aan het lopen!! Zegt de hele tijd can't connect to chatserver... servers is down for maintaince!! Dat krijg ik te zien in xbconnect in het chatscreen en normaal deed hij het wel altijd ram wazig..

6. Frank

Frank Gelegenheidsposter

Leuk Bevonden:
    0
    Tussen je pc met netwerkkaart en je Xbox moet wel een Crossover-kabel! Misschien is dat het...

Deel Deze Pagina