Ik kan geen Live hebben, dus wil ik me bevragen over Xbox-Connect. Hoe sluit je je Xbox aan ? Ik weet waar ik het moet downloaden, maar ik wil eerst weten hoe ik mijn Xbox aansluit enzo. Probeer me zoveel mogelijk info te genven. Via forum of via mail of via msn: potter_humorke@hotmail.com
je kan het via verschillende manieren doen. je kan een 2de netwerkkaart in je computer zetten, een hub/router kopen. Als je het via een 2e netwerkkaart doet moet je een Crossoverkabel kopen die in de computer naar de xbox. Als je een router/Hub gebruikt dan moet je een gewone UTP kabel kopen en dan via de router/hub naar de xbox Hier staat alles uitgelegt:
sorr wou gewoon ff weten Dus hetzelfde als bij Xbox live Dat kost me dan €35 Moet wel geen creditcard hebben, maarja. Niets dan, laat maar Doe deze thread maar weg, sorry voor het ongemak
huh :| hoezo 35 €? een netwerkkaart heb je al vanaf €12 een crossover kabel van ongeveer 5 meter= €6 ------------------------------------------------------------------Totaal €18 ik weet niet hoe je aan 35 € komt
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=23866&highlight=eigen artikel Dat heb ik geschreven alles staat daar wel uitgelegd. Kijk maar en plant je mening neer
Een Netwerkkaart in België €25 Een Cross-over cable van 9 meter €10 ____________________________________Totaal €35