Ik wou het hier hebben over het downloadable content van XBL,ikzelf heb geen Live.Maar daarom,ben ik achter gestelt als gamer?Namelijk,ik heb Unreal Championship gekocht met de befaamde frameratiedrop en ik heb geen Live dus ook niet die patch dan voel je je als gamer een beetje achtergestelt omdat jij het met die irritante bug kan doen waarvoor al een patch bestaat.En nu dit voor de eerste keer gebeurt lijkt me dat het ook geen goed doet aan de reputatie van Microsoft,patches downloaden lijkt zoveel op PC spellen IMO.Maar zullen developers nu gemakzuchtiger worden omdat ze toch later nog een patch kunnen neerzetten en zodat het spel toch klaar is voor de deadline(met bugs) En dan nog gewone games zoals Splinter cell,je hebt het spel maar geen Live waar je level's kan downloaden(niet allemaal gratis natuurlijk) maar andere die Live wel hebben krijgen Koala cell bijvoorbeeld.Je kan dan zeggen koop de OXM daar zit hij ook in maar dat is weer 14 euro en dat is toch te veel.Dus ik hoop gewoon dat ze niet de gewone gamers teveel achterstellen vergeleken met XBL gamers.Dat het steeds meer een must word om Live te kopen.Je kan wel zeggen doe niet zo moeilijk,kijk wat je allemaal voor 60 euro kan krijgen(vanuit visie eerste starterskit).Maar de mensen zoals ik die echt niet aan een CC kunnen komen(daar gaan we het niet over hebben in dit topic ) of een uncompatible provider of snelheid hebben hoe zal het daar mee gaan verlopen.Tot nu toe gaat alles wel ok maar hoe zal dat gaan in de toekomst. Post je mening,met beargumentering als het kan.
Dat is nu juist de troef van microsoft, zo veel mogelijk voordelen voor mensen die Live hebben, zodat de rest over de streep wordt getrokken! Maar toch, als je niet aan een CC kan komen. aan een oplossing zijn ze aan 't werken hoorde ik. Maar dat zal nog wel even duren. Ik geloof niet dat devellopers nu makkelijker bugs in spellen laten zitten dan zonder live. Kijk maar naar enter the matrix. zit ook vol met bugs, maar niet live enabled. Live maakt 't gamen op de xbox gewoon een stuk leuker. Ik zie het als een soort upgrade van alle spellen live enabled zijn. Voor 60 euro per jaar haal je gewoon meer uit je games. dus kopen die starter kit Groeten Ewout
Ik snap die troef wel,het is er ook voor gebouwd,met de harde schijf etc.Maar dat ze zich niet teveel daarop gaan concentreren.Nu gaat het nog wel gelukkig eigenlijk helemaal geen last van.En tja je zal ook spellen hebben zonde rlive maar wel met bugs maar ik bedoel unreal we hebben allebei dan 60 euro neergelegt maar jij heb de bugs wel en de ander niet.Tuurlijk snap ik dat ze het bijna onmogelijk op een andere manier bij iemand thuisbrengen maar ik hoop gewoon niet dat developers gaan denken.We zetten later wel een patch te download,nu is daar nog geen sprakevan. En wat vind iedereen van de gewone downloadable content,(heb geen live dus weet het niet zeker) zijn er al downloads waarvoor je moet betalen en zijn ze het waard?
Er is nog geen premium content en ik weet nog niet zeker of deze komt ... Microsoft wilt eerst een markt voor zich winnen Je kan idd later games updates krijgen via de OXM
denk niet dat microsoft dat toe zal laten.....als het goed is moet Microsoft goedkeuring geven voor elk spel, dus er zal wel een soort controle op komen......
Re: Re: XBL:downloadable content,ook patches... Precies. Daarnaast is het ook niet in het voordeel van de uitgever en/of ontwikkelaar om een brak spel uit te brengen. Niet dat het niet gebeurd, neem UC bv. Bij Unreal stond er echter vrij veel druk achter, het spel moest nml op de 15e november uit komen gelijk met Xbox Live.
Hm... patches via OXM,hoe dan ook je zal er voor moeten betalen maar ja,ik beschouw het ook niet als iets slechts(patches)want de "gamefun" word weer wat opgeschroeft maar voor de mensen zonder XBL niet en dat is natuurlijk jammer.En The Outblast dat zit er idd op,maar er zijn nog wel genoeg spellen met bugs(ook zonder live enabled natuurlijk) En Fardo ik denk dat er wel nog premium content komt.Maar MMORPG vallen daar niet onder vind ik.Maar latere levels voor SC(splinter)en BF(brute) of andere content zullen nog wel komen,of ze hun geld waard zijn denk ik wel,want ze zullen niet zoveel kosten maar dat zien we dan wel weer.
Patches zijn een gruwel. De game is dan gewoon niet klaar.(punt) Als je dan ook nog gaat betalen voor zoiets dan wordt gamen niet meer fun!!! . Als patchen moet doe dit dan gratis. Ook vindt ik downloaden van extra levels, andere auto's, wapens ets. onzin. Dit is geldklopperij. Als beetje gamer betaal je al zat. Laat live alleen een platform zijn voor multi-player mogelijkheden lijkt mij. Ook internetten wil ik niet met m'n geliefde Xbox (als pc is het hoogstens een Celeron kloon).