XBL forum opruimen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door krafty, 10 jun 2003.

1. krafty

krafty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wordt het geen tijd om iets te doen aan al die centrale threads want dat is een beetje een puinhoop zo , totaal niet overzichtelijk . net als op de TXB forums hebben ze voor elke popie live game een eigen forum . als de interesse voor het spel verdwijnt verdwijnt het forum daarvan ook .

ik wordt bijna scheel van het live forum zo man :)

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Er is slechts een popi Live spel dat een eigen forum verdient, en dat forum is er al (MotoGP).

3. Jeroen

Jeroen nomnomnom

Leuk Bevonden:
    4
    De Zoekfucktie is handig als je naar een wat onbekender spel zoekt die bijv al lang tweebreed uit is en je daar wat meer info over wil. Als je die oudere zooi weg gooit is dus ook die info weg.

4. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    Of anders alle centrale threads in 1 forum (allemaal sticky) evetueel onderverdeeld in catogorieen

Het centrale threads forum.. :D

5. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ja en dan gewoon op alfabet dat lijkt me wel een aardig idee.

6. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52

Waarom?
    Alle centrale threads van games staan nu toch in 1 sticky gerangschikt.

7. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat is eigenlijk ook wel zo..

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb op zichgeen problemen met aparte fora voor grote Live-games, maar zolang dat totaal niet nodig is doen we dat niet.

Wel hebben we laatst een grote interne discussie houden over de Centrale threads in het algemeen, met wisselende conclusie's :)

Ik denk dat het Live Gaming forum wel watveel is ingedeeld in Centrale threads en er best wat 'buiten' die threads zou mogen passen - en den Centrale threads behouden voor het Live-slow-chat specifiek voor dat spel.

9. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Is moto gp de enige goede game op xbl? wow dan moet het wel erg sucken!

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee het gaat niet zozeer om kwaliteit van de games, maar om de vraag naar een community er om een spel heen.

11. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Dus er zijn weinig mensen die mechassault spelen?

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    NEE: Er is gewoon GEEN vraag naar een plek om super-uitgebreid daar over te praten!

13. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    lol no need to get mad, just asking..

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
  15. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    nog iets zullen jullie een eigen forum geven aan Midtown madness 3, als veel mensen het gaan spelen? (running trying to escape wouters rage explosion)

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zoals ik al 2x aangaf; Als er behoefte is een aan subforum voor een spel, dan komt dat er. Zelf voorspel ik dat dat bij MM3 nog wel mee zal vallen, maar dat weet je nooit.

17. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Nou de eerste twee delen waren best wel populair.. en deze zal een van de top xbox live titels worden volgens ms. Ik verwacht dat ie in de 500.000 zal verkopen.

18. Blaauw

Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar veel verkopen zal niet automatisch betekenen dat er ook veel mensen vragen over willen stellen of erover willenm praten. Misschien wordt ie wel zo vanzelfsprekend goed dat er geen subforum nodig is...

19. GameCrasher

GameCrasher Halo 2

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk het eigenlijk niet, want MM3 is veel meer ardade, en ik denk dat er op de een of andere manier daarom weinig vraag naar veel geklets over MM3 is...

20. krafty

krafty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MM3 valt nog weinig over te zeggen je weet nooit . maar om te zeggen dat de enige game die een eigen forum verdiend vanwege zn populariteit ....ik vind unreal en wolfenstein zeker wel voldoen aan die eis .

maar goed als je vind dat alleen motogp hem verdiend maakhem dan aub. het staat zo nep ( busje komt zo :D ) en het is rommelig als de P al die zgn centrale threads .

Laatst bewerkt: 15 jun 2003

Deel Deze Pagina