1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] XBL met meerdere spelers?

Discussie in 'Games' gestart door Shriko, 11 feb 2003.

  1. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat ik mij afvroeg, en nergens kan vinden is of je dus met meerdere spelers over XBL kan.

    Hiermee bedoel ik dus, dat als jij je onder je eigen account inlogt, dat er dan een vriend bij kan komen zitten, en extra controller erin gooit, en dan split-screen tegen andere lui kan spelen?

    En zo ja, kan je dan ook gewoon een extra head-set kopen voor diegene?

    Ik zou het wel jammer vinden als het niet zou kunnen.. wil je is XBL laten zien, kan die ander niet spelen, of andersom.. (daar gaat je reputatie :+)

    iemand?
     
  2. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja je kan met meerderen inloggen op Xbox Live via 1 Xbox. Tot 4 personen tegelijk geloof ik. Alleen kun je normaal gesproken dan maar 1 headset gebruiken..

    er is geloof ik wel een splitter beschikbaar die je op de plek voor je memory unit moet doen waarmee je er 2 kunt gebruiken!

    Dus ik weet niks officieel, maar dat herinner ik me gelezen te hebben..
     
  3. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    maar waarvoor zou je het willen, het is toch juist beterz dat je een heel scherm hebt??? Als je tegen vrienden wil spelen kan dat toch ook online, of wil je bijv gezellig knus met je vriendin op de bank zitten xboxen???

    BTW op xbox scene stond ook een tutorial, daar leggen ze uit hoe je een splitter op je communicator moet aansluiten zodat in iedergaval je vriend(in) het ook kan horen.
     
  4. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Niet al mijn vrienden hebben een Xbox :{
     
  5. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Het is toch supergaaf om als jij een vriend of een paar vrienden over de vloer hebt, ze kennis te laten maken met Xbox Live!??
    En hoe je dat beter dan door tegelijk het Live!-netwerk op te gaan? Als team en dan tegen anderen een potje fraggen of racen? Ik hoop echt dat het kan.

    oh en btw, heb je toevallig een link waar die tutorial staat?
     
  6. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    heb je voor xboxconnect een headset??!
     
  7. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Ja het kan.
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Je kan gewoon die kabeltjes splitten ja, niks moeilijks aan.
     
  9. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik had nie eens gedacht dat het kon, maar vind het wel ff heel erg goed nieuws.. Nu kan je lekker ghost recon met co-op spelen met een paar vrienden tegen iemand anders op de wereld.. :D

    Maja... Bijna al me vrienden hebben een Xbox, en zullen natuurlijk gewoon thuis blijven spelen, dat speelt 't relaxte.

    Maar toch goed nieuws, ik wis niet dat het kon.
     
  10. Frank

    Frank Gelegenheidsposter

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had volgens mij dit een keer op het xbox.com forum gelezen....

    Stel... je gamerstag is Darkmaster. En er komt een gozer bij je gamen die GEEN gamertag heeft, en jullie gaan online. Dan is de naam van die gozer GuestDarkmaster. Hij kan dan gewoon meespelen...
     
  11. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Ah.. dat is opzich wel handig, maar alsje kan met zo'n split ding 2 head sets erin wilt doen he.. waar haal je die 2de head set vandaan?

    Zou je dan gewoon een 2de XBL kit moeten kopen, en die niet gebruiken, behalve de head set?
     
  12. Frank

    Frank Gelegenheidsposter

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Die 2e headset zoek ik ook al idd... Maar dat spreken met die headset schijnt ook al de helft van je upload te gebruiken, dus met een 2e drbij zal het niet echt soepel gaan....
     
  13. xboxuser

    xboxuser Weedbox

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    0
    ja check dit, het is wel simpel hoor ik denk dat veel mensen het zelf ook wel konden verzinnen.


    http://www.xbox-scene.com/articles/communicator-splitter.php
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Het is een Plantronics headset, kan je ook gewoon in de winkel kopen, alleen dan in het blauw geloof ik zonder xbox logo:)
     
  15. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    ok thx, ik wist nl niet hoe die headset aangesloten moest worden, dacht namelijk dat er een gewone controlleraansluiting aan zat, en dat leek me al zo lastig om te splitten :)
     
  16. p1m

    p1m Guest

    ja je stuur me wel door naar dit draadje maar hier staat ook niks officeels mod geval..
     

Deel Deze Pagina