ik wil hier ff mijn ongenoegen uitspreken dat Adsl van Hetnet bagger is en als je nu nog besluit om adsl te nemen.....neem ik GEEN adsl van Hetnet.... Het is te slow voor XBL......en je zit er een jaar aan vast....en niet up te graden......... *kale gaat een digitale tomaat naar HetNet gooien
ja ik heb het niet alleen voor het zeggen thuis......pa en ma vonden die anderen te duur.....en hetnet kwam met een mooie aanbieding van 100 euro korting op de aansluitkosten....ja.,..toen waren mijn ouders verkocht.....
Heel veel mensen gaan op die nep aanbiedingen af. kijk je kunt wel zeggen lkkr 100 euro korting maar ik had een half jaar geleden al 100 euro korting in de vorm van 2 maanden gratis. Je moet bij een abbo niet afgaan op de aanbiedingen maar gewoon kijken wat je er voor krijgt. BTW ik vind die acties dat je er gratis of voor 9 euro een ethernet kaart bij krijgt al helemaal nep want die dingen kosten toch niets.
weer eentje der in de Live-Community (keep up the good work) ok, ik word hier toch alleen maar afgezeken..... als er niks zinnigs meer komt, gooi ik er wel een slotje op
Je hebt gewoon bescheten upload bij een *low-budget* ADSL abonnement. @Home broadband (zoals ik heb) heeft 16 kb/s, wat ongeveer genoeg is voor Xbox Live!
euh... @home broadband is dus echt wel heel wat sneller! Ik krijg het waarschijnlijk over 2 weken maar heb het zien draaien bij een vriend en haalde dus echt wel 200kb/350kb per s. En dat was dus s'avonds in het weekeind! OW shit, nu ik dit stukje heb getypt realiseer ik me eigen dat je het waarschijnlijk over upload hebt... Maar dan nog is dat volgens mij sneller dan die 16kb/s die jij zegt.
Hmm neej, maximaal 20 kb/sec heb ik gehaald, is gewoon capped, maja de download snelheid is inderdaad behoorlijk snel, heb ooit eens 550 kb/sec gehaald......
Ik heb HCCnet Basic (geen lite) met zo'n 768 kbit/s (96 kb/s) downstream en 128 kbit/s (16 kb/s) upstream. Ik denk wel dat dit genoeg is om Live te gamen.
Dit is het snelste dat ik ooit met @Home heb gehaald. De upload is misschien theoretisch 16 Kb/s (128 KBit), als je 20 Kb/s is dat een foutje van windows.
ik heb hetzelfde abbo van hetnet omdat me ouders typische nederlanders zijn (zo gierig als dagobert duck). "ja hetnet is lekker goedkoop" zeggen ze dan. bah. smeken helpt ook al niet meer . nou ja als xboxlive er al lang is zullen me ouders heel misschien overschakelen naar een andere provider.
@home broadband upload is zwaar triest, maximaal 16kbyte p/s maar in de praktijk zo rond de 14 kbyte UPLOAD. Download is echter echt super, zit soms rond de 512kbyte p/s alleen maakt dat voor XB live niet echt uit, de lage upload is veel erger, pers al die data maar eens door die trechter!
heb ook Hetnet, maar toch eigenwijs een starterskitje besteld, en zit lekker te MOTO GP'en!! Heb wel af en toe last van LAG, maar t doet het wel!!