[gb]Perfect Dark[/gb] Ontwikkelaar: 4J Studios Uitgever: Microsoft Game Studios Genre: FPS Platform(s): Xbox Live Arcade Spelers: 1-4 offline, 2-8 online Opties: Co-Op, Counter-Op, Multiplayer, Leaderboards Releasedatum: 17 maart 2010 [gb]Informatie/gb] Agent Joanna Dark maakte een supersnelle start in Perfect Dark, een epos van kosmosomspannende samenzweringen in het Amerika van 2023. Nu komt deze klassieke schietgame ook naar Xbox LIVE Arcade, met meer grafisch detail en een veel vloeiender beeld. Laad je Farsight en maak je klaar voor een nieuwe opdracht! Klassieke actie: speel de originele volledige game, die een fraaie remake heeft ondergaan, in volledige HD, 1080p bij 60 frames per seconde! Alle kenmerken van de originele game zijn er, plus een aantal nieuwe voor Xbox LIVE. [gb]Screenshots/gb] [gb]Filmpjes/gb] [gt]63127[/gt] [gb]Achievements[/gb] Achievements komen later. Achievement Guide/Roadmap [gb]Gamertags[/gb] Voeg hier je gamertag toe [gb]Verder/gb] Als Toy Soldiers een eigen topic heeft, hoort deze er helemaal een te hebben. Discussieer hier over deze geniale game.
8 mensen dus. I'm in, denk ik. Zolang we maar Complex spelen. Meest geniale map ooit. Of Temple met Proximity Mines, en dan die deuren volplakken. De deurglitch in het eerste level werkt ook, dus ik neem aan van wel.
http://www.xbox360achievements.org/f...d.php?t=209830 Hier de link naar de achievement guide. Misschien kun je die in de startpost vermelden?
Zit nog te twijfelen of ik 'm haal of niet. Op facility iemand "spawnkillen" door remote mines op de buitenkant van de deur van de plee te plakken blijft natuurlijk priceless.
Heb mezelf der ook bij gezet Denk wel dat ik er vanavond ben dus dan doe ik duidelijk ff mee Kan je nou ook gewoon public matches met een party spelen eigenlijk?
Haha. Ik kende op complex de spawn rotatie. Had ik dus overal een proxymine liggen. Dan 1 kill maken en 8 kills gratis krijgen edit: nieuwe link http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=209830
Hoop wel dat dat nu meer random is dan, want anders krijg ik het zwaar tegen veteranen als jij en ModderEter .
Ik doe niet aan spawnkillen, hoor. Daarnaast zijn m'n skills echt achteruit gegaan sinds de N64 dagen. Maar ik ken wel nog steeds de GoldenEye MP maps (Complex, Temple..) uit m'n hoofd.
Ach, zo hebben we allemaal onze voor- en nadelen. Zo heb ik al sinds Timesplitters 2 geen FPS meer multiplayer gespeeld, dus zal ik in dat opzicht weer geownt worden. Maar het zal sowieso zeer fun worden. Ooit PD gespeeld, WOUW5?
Nee man, het enige wat ik ooit op de N64 heb gespeeld is Mario Kart en Donkey Kong, bij een maat van me. Wel zo'n 007 game op de PS2 gespeeld multiplayer en die was best briljant . En deze game schijnt briljant enzo te zijn, dus ik heb er best zin in. Vooral omdat je veel kan aanpassen met de multiplayer, bij Halo 3 ontstonden daardoor ook briljante gametypes en dergelijke.