Ik ga morgen ff kijken bij de Bruna of ze hem hebben, en anders hoop ik dat de AH ze ook heb liggen. Tis iig een Nederlandstalig blad, dus leest wat makkelijker. En dat spel heb ik ook niet ( en hier ook niet gewonnen ) dus komt mooi uit
Ik ga morgen ook met mijn Zakgeld naar de Bruna ,of een boekenzaak om te kijken of hij daar ligt ! Ik heb er zin in om dat Blad te lezen
Ah useful, dank u schoon. Ik ren morgen gelijk naar de lokale bladen boer om een exemplaar te verkrijgen. Jammie, xbox leesvoer in het nederlands
Is het misschien geen tip voor xbm op er een demo cd bij te doen?? Of mogen ze dat niet? Dat zal de verkoop goed doen.
82 bladzijnde, tis net een DIKKE POCKET Het is een dik, fijn blad! en ik moet zeggen dat ze me hebben verrast met de goeie info en de leuke artikelen!
Coole feature maar kon je geen bladje scannen?(voor de lay-out is te beoordelen). Als het een bezwaar is wegens het vrij geven van de inhoud maak het dan wat onleesbaar
hier jongens! een screengrab van pagina 10! (niet echt een spannende pagina maar gaat om het idee) http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=artikelen&id=15