xbm nl, veel te lage cijfers

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MrLaurens, 16 mei 2002.

1. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    halo : 8,5:mad:
    pgr: 8
    max payne: 6,2

en heel veel 3 4 5 cijfeers

echt laag volgens mij

2. Slash

Slash /

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ik moet hem eigelijk nog kopen.... nu een beetje laat

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hoezo? Zelfde verhaal als bij Gamesen.

Wat telt als een voldoende? Alles boven de 6. (5,5 eigenlijk). De PU standaard (die iedereen kent) ligt minimaal op een 9 als het een leuk spel is. Een 7 is voldoende, dus kan het een heel leuk spel zijn. F1 2002 is geen heeeel goed spel, maar wel erg leuk, kreeg hier een 7 geloof ik.

Max Payne ; 6,2 is wat weinig vind ik toch wel :) Dat cijfer is er alleen maar omdat ze het met de PC vergelijken..

4. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ja en tony hawk dan, dat is al helemaal niet exclusief, en die krijgt wel een 9!
    (natuurlijk wel goed spel)

maar ik ben kwaad over halo, hoe kun je dat nu een 8,5 geven, echt schande

5. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jah, da's echt schandalig :mad:

Kritisch zijn is leuk, maar je kan ook overdrijven ...

6. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    idd, en bij tony hawk laten ze ook screenshots van 2x zien...]:-

7. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo verdient echt niet hoger dan een 8.5 Ik vindt de cijfers echt heel goed gegeven. Beter dan menig online magazine.

8. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Halo = 9 minstens

PGR = zeker een 8.5

verder is tony 3 een dikke enge 8.5 minstens

9. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben het helemaal met je eens.
    een 8.5 is hoog genoeg hoor.
    als mensen een 9.5 geven is het echt een ongelofelijk goed spel.
    een 10 kan in ieder geval nooit gegeven worden. sommige sites geven dat nog wel eens aan halo.
    maar een 10 betekent dat het spel dus PERFECT is en dat is geen 1 spel, dat bestaat gewoon niet. en ik vind een 8.5 voor halo een goed punt dat is niet laag ,maar ook weer niet top.

en ik vind halo ook iets te veel gehyped. het is geen slecht spel. maar ja nu ik het heb uitgespeeld, speel ik het echt nooit meer, en multiplayer is het ook zwakjes. of je moet over internet maar daar is het eigenlijk niet voor bedoeld. dus als je al de goede punten en alle slechten punten bij elkaar optelt dan is een 8.5 nog al redelijk VIND IK.

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    THPS3 een 9? Hmm das dan wel weer erg overdreven :p

11. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    ach dat blijf je toch houden; het zijn altijd meningen ...

En de PU zou toch kritischer worden?

12. SjorsBoomschors

SjorsBoomschors Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de multi player van halo is juist het vetste van het spel, voor een lan is het echt super

13. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ja lan is ook wel leuk maar daar is die multiplayer toch niet voor gemaakt? of wel? dan heb ik het fout.

maar de bot support is er niet en dat is saai.
    als je met zijn 2en of 3en bent is er alleen de co-opereative wat leuk is maar je kan niet leuk met elkaar aliens alleen maar afslachten, je moet ook de opdrachten doen want de aliens raken op een gegeven moment op.

maar ja het is gewoon mijn mening, ik vind ee 8,5 een goed punt voor halo.
    en idd een 9 voor thps 3 vind ik ook teveel.
    kijk rallysport challenge vind ik nou echt een goed spel.
    dat is denk ik het enigste spel wat ik een aamntal keer heb uitgespeeld.
    maar dat is ook weer mijn mening.
    jij houd meer van aliens doodschieten. en ik meer van mensen in spellen. dus daar komt mijn mening ook weer vandaan. en ik vind de voertuigen wel heel erg gaaf in halo dat vind ik altijd het leuke in een spel, dat je alles kan gebruiken en zow.

14. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Achja,
    ieder z'n eigen mening. Ik vind Halo 8,5 prima, de ander vind et te hoog, de ander te laag.
    Persoonlijk heb ik liever een blad dat niet te hoge cijfers geeft en een beetje kritisch is.

15. MrSirius

MrSirius Gamertag: Mrsirius79

Leuk Bevonden:
    0
    Edge geeft pas lage cijfers en dat is zo'n beetje het best aangeschreven blad in de gameswereld op Famitsu na.

Als een spel in Edge een 8 of hoger scoort weet je tenminste dat je ECHT met een goed spel te maken hebt, al vind ik vaak hun beoordelingen wel erg streng.

16. RelaXXinG

RelaXXinG 98223 posts

Leuk Bevonden:
    0
    PU is best kritisch, misschien iets teveel bij de xbox spellen :mad:

maar HALO 8,5 is best redelijk.

ik word nou niet bepaald in het verhaal geslepen verdomme, zonder op internet te lezen waar het verhaal om gaat.

heb je level uitgespeeld, of een stukje ervan, krijg je een filmpje waarin van alles gezegd word, maar waar je geen ZAK van verstaat.. of je moet het geluid kei hard zetten, en als je daaraan komt is het bijna te laat, want iedereen moet stil zijn op dat moment..

nee daarover ben ik niet over te spreken, want in HALO is het verhaal gewoon zeer belangrijk.

indoor levels zijn niet echt indrukwekkend, alleen buiten komt halo ECHT tot zijn recht.. daar kan je het best een beetje op afrekenen.

vergeet niet dat een 8,5 erg hoog is hoor...

wat zou dan een spel moeten krijgen dat NOG beter is dan halo, bijna geen minpunten maar toch wel ietsiepietsie. een 10? nah..

edit:
    naar mijn mening is pgr ook een 8,5 waard.

maar ja ik zeg het al, het is een mening

17. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    DOA3 een 8 had van mij ook 8,5 mogen zijn maar dat is mierenneuken. Het commentaar wat bij DOA3 zit vind ik wel weer wat minder. Volgens hun: Niet erg uitdagend in 1p modus en voegt weinig toe qua gameplay.
    Vind ik nergens over gaan, dit spel speel ik elke dag en niet door gebrek aan spelletjes. DOA3 is niet alleen de storymode, die is zo klaar, daarna begin je pas. kostuums scoren, snelste tijden(die vind ik niezo) en de survivalmode roelt gewoon, gameplay is daar wel degelijk. Ik wil nog steeds een x 40 kills hebben, ga d'r maar aan staan.
    Damn, wat heb ik veel geschreven.....fanboy? JA! :mad:
    Anyways, ik heb op veel cijfers wel wat aan te merken maar vind ze toch aardige cijfers geven....
    Ik koop het blad 1 sept. wel weer, hopelijk dan iets meer info, dit was allemaal al bekend. Vond alleen previews en reviews waar voor mijn geld.

18. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    hadden ze bij de PU ja

(ik neem aan dat je dat bedoelde)

19. Yoda

Yoda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat ze goede cijfers hebben gegeven bij de eerste Nederlandse XBM.

btw opzich wel grappig dat Arthur Geraerts vroeger bij Hoogspel (heb ik errug veel gelezen 'vroeger') altijd een tegenstander was van het geven van cijfers. Schrijf een goede objectieve review en dan kan de lezer zelf daar zijn conclusie uit trekken.

Nu worden er in XBM cijfers gegeven en meteen begint iedereen te 'z**ken' :)

Maar goed om even erop terug te komen, ik vind de gegeven cijfers goed. Waarom? Je kan wel allemaal negen's enzo gaan geven aan games maar wat nou als dit nu echt allemaal nog maar de introductie games zijn,....en dat het straks allemaal NOG betere games worden die NOG mooier en NOG uitgebreider zijn?!?! wat dan?!?! je kan dan niet opeens een twaalf geven aan een spel ofzo? Daarom zou ik het begrijpen als er eerst voor een 'voorzichtige' becijfering is gekozen. De verhoudingen tussen cijfers en games zullen dan in de toekomst beter zijn,.....

Er staat ons nog zoveel moois te wachten op de Xbox,.....

20. Opa

Opa 3d-Pépé

Leuk Bevonden:
    0
    THPS3 verdient gewoon een 9, dat spel kan je makkelijk vier tot vijf uur blijven spelen en het gaat nooit vervelen. Na 3 uur Halo wil ik echt wel een break.

Maar ja, kijk maar eens naar alle verschillende meningen en beoordelingen in deze thread. Iedereen heeft zijn eigen mening alsook XBM.

Laatst bewerkt: 17 mei 2002

Deel Deze Pagina