Hoi Allemaal! Ten eerste weet ik niet of mijn bericht wel op de goede plaats is geplaats, zo niet... kan het dan worden verplaatst? In iedergeval, mijn probleem luidt dus als volgt: Ik heb al maanden geleden (dan ook vele maanden geleden) mijn Xbox omgebouwd. Het was altijd goed gegaan,tot ik 4 dagen geleden er niet meer op kon komen. Dit is de error die ik te zien krijg: _____________________________________ XBMC Fatal Error: No suitable skin version found We require at least version 2.0000 Network cable unplugged Unable to init network, retrying in X seconds Press any button to reboot _____________________________________ Nou, dat is dus de error die ik te zien krijg. Als ik een knop indruk, gaat het niet eens verder, want het reageert niet eens. Ik weet dat ik een andere skin moet gaan regelen van versie 2 . Maar kan iemand mij vertellen hoe ik dat moet doen? En ook waarom ik te lezen krijg dat de netwerkkabel eruitligt , want ik heb helemaal geen netwerkkabel aangesloten of zo... Ik hoop dat iemand mij kan blij maken met een big uitleg. Bij voorbaat, bedankt! Groetjes, Nassira
Hmm ik verwacht niet dat je hier hulp zal krijgen vanwege je omgebouwde xbox. Is illigaal Daar houden de mods niet van.