[XOne] XBMC netwerk werkt niet

Discussie in 'Games' gestart door sebastiaanb, 3 feb 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sebastiaanb

    sebastiaanb Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil via XBMC via SMB op me pc komen maar het lukt niet, heb al van alles geprobeerd en ieder topic op internet gelezen maar het wil nog steeds niet werken. Ik kan wel gewoon ftpen naar me xbox en ook movietrailers kijken enz dus ik heb internet verbinding ermee alleen dat stomme netwerk wil niet werken. Als ike r op wil zegt hij NT_STATUS_OBJECT_NAME_NOT_FOUND, dat is als ik Norton Internet Security 2004 aan heb staan als ik hem disable dan krijg ik de foutmelding SUCCESS :confused: dus ik denk dat het aan nis 2004 ligt maar wat?? Ik heb bij me firewall in nis al bij networking het ip van me xbox gezet dus ja ik weet het niet meer.

    Mijn specs:

    XP Pro
    2 netwerkkaarten
    1 switch
    Ip xbox (192.168.0.146)
    Norton internet security 2004
    GEEN sp2
     
  2. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof niet dat dit soort dingen hier besproken mogen worden. Volgens mij kan dit alleen al je xbox gechiped is en daarover mag hier niet worden gesproken. Lees het beleid maar eens door.
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zie de faq
     
  4. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Illegale praktijken over omgebouwde consoles zijn hier niet toegestaan. Zover mijn kennis rijkt kan je op een standaard Xbox geen XBMC draaien. Deze thread gaat dan ook op slot.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina