[XOne] Xbox 1 live cards ? / Oude Xbox live ??

Discussie in 'Games' gestart door Gamer4life18, 16 jul 2008.

1. Gamer4life18

Gamer4life18 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar zijn ze te koop of heeft iemand nog een trail code voor mij ? het is dus voor de xbox 1

En nog een vraag :
    Omdat ik nog 2 oude xboxen heb en dacht dat er misschien nog mensen online zullen zijn op de xbox 1 post ik dit topic.
    Is er een site waar je kan zien hoeveel mensen nog op de oude xbox live zitten of kan je dat in de xbox zelf zien of bestaat zoiets niet ?
    Als zoiets niet bestaat dan is me vraag speelt een van jullie dan nog op de oude xbox online /offline ?

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Voor de oude xbox heb je een credit card nodig ... de oude live cards zijn helaas niet meer te koop. Bij de FRS ben ik nog wel een aantal 3 maanden live cards tegen gekomen

Je kan eigenlijk nergens zien hoeveel mensen nog op XBL spelen op de oude xbox .. je kan wel op majorneslon.com zien welke games populair zijn

De volgende games zijn populair

Original Xbox Top Live Titles (based on UU’s)
    1 Halo 2
    2 Star Wars: Battlfrnt 2
    3 Fable
    4 Counter-Strike
    5 Guilty Gear XX #Reload
    6 Battlefield 2: MC
    7 Splinter Cell Chaos
    8 Conker: Live Reloaded
    9 Doom 3
    10 Call of Duty 3

De meeste zijn ook bc en worden ook op de nieuwe xbox gespeeld

Laatst bewerkt: 16 jul 2008
  3. Gamer4life18

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is teminste duidelijke info ! maar kan ik niet een x360 card kopen en gebruiken voor de oude xbox of MOET ik een trail card hebben ?

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Pff ik moet even in mijn geheugen gaan graven ;) ... Als je iemand kent met een 360 dan kan je daar je account registreren en je live card activeren. Kan volgens mij ook op de website. Als je op de oude xbox wilt spelen, dan moet je daarna account recovery doen en dan kan je gamen. Als je de nieuwe live card gebruikt dan moet er voor de oude xbox wel een cc gekoppeld zijn, anders kan je niet gamen. Recovery gebeurt aan de hand van je cc gegevens

5. Gamer4life18

Leuk Bevonden:
    0
    Dus op een Xbox360 moet ik een account aanmaken en daar met een live card voor de xbox 360 het upgraden zodat ik bijv 3 maanden online kan en dan op me oude Xbox recovery gebruiken met de naam die ik op de Xbox360 heb geregisteerd ? of is het laatste wat ik zeg fout.
    Bedankt voor je hulp !

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Klopt als een bus, maar je moet dan wel een Creditcard aan je account gekoppeld hebben, anders gaat de vlieger niet op. Als je later een 360 hebt kan je gewoon je Live account blijven gebruiken :)

7. Gamer4life18

Leuk Bevonden:
    0
    Of ik koop nog een oude trail card of moet ik daarvoor ook een CC hebben ?
    Heb jij anders een CC ?

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je hebt voor de oude xbox altijd een CC nodig .. ik heb een cc, maar die krijg je niet :+ dan kan je mijn bankrekening plunderen.

Daarom is xbox live op de oude xbox nooit een succes geworden. In Amerika heeft bijna iedereen een Credit Card. In Europa is dat aantal erg klein

9. Gamer4life18

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel een Wirecard , is dat ook goed ? het is virtueel maar heeft wel een C2C nummer

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmm geen idee .. volgens mij wordt alleen mastercard, visa en american express geaccepteerd .. maar het is al weer een tijd geleden dat ik de oude xbox heb aangeraakt

NB. Voor de Xbox 360 heb je geen CC nodig

11. thebestgame

thebestgame Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ja hebben jullie nie een oude trail code die je meer gebruik van vanwege de nieuwe xbox 360

12. thebestgame

thebestgame Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik woon rotetrdam en ik zie daar geen xbox 1 kaarten leggen. dus kan je verklaren hoe jij die dingen heb kunnen zien oftoe wel?? in aan merking kan komen met die kaarten

Laatst bewerkt: 16 jul 2008
  13. Gamer4life18

Leuk Bevonden:
    0
    @thebestgame : je kan toch lezen :confused:

Deel Deze Pagina