xbox 1 spellen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door trickbox, 22 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trickbox

trickbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu al een tijdje mijn xbox 360 en ik dacht: "Kom laat ik eens een oud xbox spel erop spelen" een paar deden het echter niet. De bekende spellen zoals Halo 2 doen het wel maar de andere niet. Ligt het aan mijn xbox of moet hier nog een upgrade voor komen?????:confused:

2. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    het is algemeen bekend (of zou moeten zijn) dat lang niet alle spellen BC zijn, er zijn ee naantal lijstjes online met games die je op de 360 kan spelen

3. trickbox

trickbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar komt er nog een update van of kan ik ze gewoon verkopen?

4. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de [search]zoekfunctie[/search] zou hebben gebruikt, had je gezien dat er genoeg mensen deze vraag hebben gesteld. Dan zie je ook dat al die threads op slot gegaan zijn omdat ze of op de verkeerde plaats stonden, of de vragen waren al beantwoord. Bij jou geldt beide. Je kan je antwoord vinden als je zoekt. Maak er gebruik van.

~Closed.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je kan de update downloaden als je je xbox 360 aansluit op live (met een silver account) en je kan hem downloaden op xbox.nl en dan op cd branden

zie verder: Backwards compatible [Deel 2]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina